Sivut

maanantai 27. kesäkuuta 2011

Silakka karusellissa

Haudi ihmiset!
Oon pikkuhiljaa palautunut takaisin normaaliin elämänrytmiin (ai mikä? :D) täällä In the middle of Nowhere, joten ajattelin pikkuhiljaa näpytellä valmiiksi tätä blogitekstiä edellisestä pääkaupunkiseudun reissusta. Ikävä kyllä kuvia otin aika vähän, etenkin itsestäni. Jostain syystä näytin aina suoraan ojasta ja/tai haudasta nousseelta, mutta ei anneta sen häiritä sitä miten mukava reissu se kuitenkin oli. :) Mukavan reissun tunnistaa myös siitä, että kuvia on tosi vähän, eli be prepared. Ja vähäisetkin kuvat on otettu mun lahoamassa olevalla pokkarikameralla, eli laatukaan ei päätä huimaa.. :)

Matkani alkoi Joensuun rauttikselta, siitä parituntisen lukuhetken jälkeen hyppäsin Helsinkiin menevään junaan ja puudutin takapuoltani siinä muutaman tunnin. Alkumatka meni leppoisasti mp3-musiikkia huudattaen ja maalaismaisemia ihmetellen, lähempänä Hellsinkiä sitte iskeyty, tietenkin mun tuurilla,  pari aika voimakkaasti tuoksuvaa henkilöä siihen mun viereen istumaan, mut ei onneksi kauaksi aikaa. Rajottakaa vähän sen partaveden/tuoksun kans! Mutta nii, kai mä jotenkin aina unohdan kuinka kuollu mun takapuoli on sen reissun jälkeen, aika kultaa muistot ja niin edelleen.
Yllätin hyvän ystäväni Idan Pasilassa tekstaamalla "Hei mites menee, oon steissillä muutaman minuutin sisään", sillä tiesin että hän oli niin sanotusti "hoodeilla" hänen päästyään juuri töistä .. Idan reaktio oli aika hyvä "Wtf NYTKÖ SÄ JO TUUT!!" Puhuttiin matka steissiltä Kamppiin kaikenlaista.. tai noh, Ida se lähinnä höpötti ja mä sain väliin sanottua jotain. Väsyttävää toi matkustaminen vaikkei siinä oikein muuta teekkään, kun istu...Hassua.
Idan kans juoruttua hyppäsin Espooseen suuntaavaan bussiin jossa ystäväiseni Fehlgeburt aka Metu asuu. :) Osasin ulkomuistista jäädä oikeella pysäkillä, jes (tästä ei oo aina taetta...) :D!
Meri Tuulen kans sit juoruiltiin loppuilta, kävästiin kaupassa hakemassa ruokaa. Lisäksi katottiin Beetlejuice (IHANA! <3) ja 500 Days of Summer. Tykkäilin. :)

 Ihan pikkusen tuli paijattua tuota kissaa. Ruusu, tuitui<3

Keskiviikkona sit raahasin kamani Annin luokse, tämän naikkosen kanssa shoppailtiin, juoruiltiin, katottiin Voicea. Seppälästä löysin pari ihanaa vaatekappaletta. Harmikseni Morticiasta ei löytynyt oikein mitään mun koossa (kuinka yllättävää..), mutta ostin sieltä yhden Kreepsvillen luurankokäsi-korun. Teen ostoksista yksityiskohtaisemman postauksen!

Myötätuulessa oli mukavaa. Meri Tuulen kans seikkailtiin jo ennen Annia+hänen miehekettään aulueelle, suunniteltiin Turmion Kätilöiden eturiviin pääsemistä.  Tsekkkailtiin Moonsorrow, Metsätöll &Korpiklaani 3-4 rivistä, ja vaihvihkaa Metsätöllin jälkeen päästiin eturiviin. Saatoin ehkä vähän kyylätä Korpiklaanin kitaristia, nom. :--D

Me naiset  edustuskunnossa, check. ( x )


Kätilöiden keikoilla oon aikaisemmin ollu kymmenisen kertaa, ja tän keikan aikana mua heitettiin plekulla (thanx Bates!), jota en eka meinannu ees tajuta, success. Artisteilla näytti olevan hauskaa lavalla ja se välitty yleisöön asti, tosin musta settilista ei ollu ihan parhaimmasta päästä. Jotenkin jäin kaipailemaan vielä yhtä discobiisiä, kuten SIKA!, Neljä käskyä tai muuta sellaista. :) Ja se keikka muutenki tuntu tosi lyhyeltä.. Mutta anygays, tykkäsin kovin! Oon ehkä tulossa vanhaks (ehkä ihan hyvä juttu vaan) että en enää jaksa fanityttöillä niinkään paljoa, tykkään vaan enemmän keikkojen fiiliksestä! Nimim. Jonotin joskus monta tuntia Kiteen jäähallin edessä, että näkisin Nightwishin Tuomas Holopaisen... Oli se aika ihku. :'D Oh those good old times!

Kätsyjen jälkeen hipsittiin syömään, jos mun muisti ei petä pahasti, ja sitten Annin ja Jukan seuraan anniskelualueelle.  Sain tässä välissä myös tosi hyvän idean raahata kamoja takaisin metun luokse, ettei niitä sitten jäätävässä krapulassa (joka ei kyllä sit koskaan oikein iskenytkään) tarvitsisi raahata kamoja pitkin pääkaupunkiseutua.  Annikelualueella ei kyllä juotu mitään, mutta jutut oli kyllä sitäki laadukkaampia. :--D Pikkuinen sade vähän viilensi ilmaa ja meininkejä, eikä jaksettu jäätä katsomaan Ensiferumin keikkaa vaan suunnattiin lähimmälle bussipysäkille. 
Ja ei hyvää päivää niitä Jukan juttuja (terveisiä vaan) bussissa.

"Hieksussa pistaasipähkinätkin olivat iloisempia..."


Lopulta me sit saatiin raahattua kamat steissille asti, ihmeteltyämme ensin juna-asemalla kännisiä ihmisiä. Helsinkiin päästyämme satoikin mukavasti, oli tosi "kivaa" raahata sateessa jalat ja vaatteet märkänä kamoja Kampin bussipysäkille. Kokemus sekin.. Espoo-cityyn päästyämme päätavoitteemme oli vaihtaa vaatteet, pestä päivän pakkelikerrokset pois ja painua unten maille.
Seuraavana aamuna käytiin paijaamassa ja liikuttamassa (tosin meikäläinen oli lähinnä ton paijauspuolen hoitava osapuoli) Elli-niminen Metun vuokrahevonen. Oli muuten ehkä yksi kauneimmista hevosista minkä oon koskaan nähnyt.. 8). Käytiin syömässä Subwayssa (taas, siellä tuli käytyä aika usein..) Kirkkonummen Cittarissa erittäin hehkeinä, tultiin takaisin, suihkuiltiin, freesattiin itsemme ihmisen näköisiksi ja saatiin extempore-idea lähteä Annin luokse viettämään sivistynyttä iltaa absintin, sniffereiden, viinin ja breezereittan parissa, joka loppujen lopuksi venyi kello kahteen yöllä.  Tähtien sota, uusimmat juorut sekä lohikäärme-savujutut oli kova juttu. Kun oltu saatu itsemme kasattua Annin luota, ja kipiteltiin Metun kanssa juna-asemalle, sain loisto-idean  kuljettaa metun ostoskärrillä juna-asemalle. Tästä vaikenen, mutta silloin se oli hyvä idea!

Sunnuntai oli kivasti taas sateinen päivä, kateltiin Corona-telttojen alta Mokomaa. Piti nähdä Enniäkin, mut se nainen oli ninjannut itsensä eturiviin ja ei sitten törmättykään. Idakaan ei jaksanut raahautua paikalle, kun oli niin kurja sää. Soilwork oli kyllä hyvä päätösbändi meidän illalle, olisin voinu riehua enemmän jos olis ollu kunnolla yleisön joukossa. Takana riehuminen yksin tuntuu niin.. typerälle :'D!

Maanantai menikin sitten autossa istuen, sain Metulta kyydin Kuopioon, josta isäni kävi mut noutamassa kotiin. :)

Loppukaneeteksi todistus siitä millasta viihdykettä meillä oli eturivissä. Mä testailin kameraani ja Metu lauloi! :DD

sunnuntai 26. kesäkuuta 2011

Sugared placebos only fool your mind

Inspiroiduin tänään meikkimerkistä nimeltä Sugarpill, joiden tuotteista olen haaveillut jo jonkin aikaa. Ois ehkä kesätöiden jälkeen aika tehdä tilaus Nelly.comiin, vaikka oon ikäväkseni kuullut että ne ei siellä osaa pakata tuotteita hyvin..  Vaikka en heidän luomivärejään vielä omista, niin sain omilla paleteilla (Walesin mattapaletti ja 88 shimmer) tehtyä vastaavanlaisen meikin.  Alunperin idean sain tästä youtuben tutoriaalista. :) Harmikseni mun luomivärit ei ihan noin hyvään syvyyteen pääse pigmentissään, mutta kyllä noilla pärjäilee ihan jees.

tämmönen siitä tuli!




Meinas muuten kivasti palaa hermot taas näitä kuvatessa! :D Vasemmanpuolimmaista kuvaa on käsitelty sen verran että valotukset sattus todellisuutta vastaavaksi.

Täytyy sanoa, että oon ihan semi-tyytyväinen tähän meikkiin, vaikka tosin häivyttämisessä ja tarkkuudessa on vielä treenaamista, vaikka ei tää mikään kilpailutyö olekaan.

Mitäs te lukijat tykkäätte tästä lookista? 

And shortly in english: I got inspired from make up brand called Sugarpill. I have wanted their eyeshadows for so long! I decided to do a "Burning Heart"-palette look all by myself. I'm pretty happy with the results, but I think I should train blending and exactness even more. Oh well, training makes the master?? :DHaha. Do you like this make up look? Let me know!

Make up includes..
Face

  • L´oreal Paris Studio Secrets-primer
  • mix of Maybelline New York Dream Satin Liquid (004 Light Porcelain) & L´oreal Paris True Matxch (C1 Ivorie Rosé)
  • Maybelline New York Dream Mat Powder (01 Rose Nude)


Cheeks

  • NARS: Orgasm
  • CCuk: Shimmer Glimmer: Shimmering Powder


Lips

  • Lumene Natural Code Smile Booster Lip Gloss (3 Soft Papaya)

Eyes
  • Lumene Eyeshadow Primer
  • Wales mat palette: Bright yellow, orange, red &Purple
  • 88-shimmer palette : Ivory white (to the browbone area..)
  • Maybelline New York The Colossal Volum' Express -mascara (black)
  • Rimmel London: Exaggerate Eye Liner (black)
  • Maybelline New York Expression kajal (black)
  • Eylure Naturalites : 145 false lashes

Eyebrows
  • Maybelline New York Expression eyebrow liner (03 Brown)

    Ps. Kaverini myy vaatteitaan huutiksessa, on mm. vähän lolitaa ja pitsiä ja kaikkee muuta kivaa, käykää tsekkaamassa ja ostamassa vaatteet pois! :)

keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

Sexy Blogger award

"Sexy Blogger Award on tarkoitettu kaikille virtuaalimaailman seksikkäille bloggaajille ympäri maailmaa. Tarkoitus on kertoa kolme seksiin/seksuaalisuuteen liittyvää paljastusta ja antaa kolmelle eteenpäin."


Iitille eli Dahlia D.:lle kiitos tästä :)

1. Koen olevani hetero, en ole koskaan ihastunut naiseen. Olen kuitenkin suudellut heitä :D! Sallin kuitenkin homo-, bi- kuin lesbo-seksuaalit, ja mielestäni heillä pitäisi olla samanlaiset oikeudet kuin heteroseksuaaleillakin. Hei ihmisiähän me kaikki vaan ollaan. :) Usea kaverini on bi-seksuaali, eikä se mua häiritse millään lailla. 


2. Ensisuudelmani sain tytöltä noin 17- tai 18-vuotiaana. Seksuaalisesti latautuneesti kuitenkin olen ihan ensimmäistä kertaa suudellut miestä 19-vuotiaana, kohteena oli ensimmäinen (ja entinen sellainen) poikaystäväni. :) Samalle henkilölle menetin neitsyyteni sänkypuuhissa. :D


3. En oiken koskaan tunne itseäni erityisen seksikkääksi, johtuu ehkä mun koulukiusaamis-taustasta. Olin koulukiusattuna kymmenisen vuotta, jolloin mua suurinpiirtein jokaisena koulupäivänä jaksettiin muistuttaa siitä jollain lailla miten ällöttävä ja epähaluttava olen, vain siksi että olen ylipainoinen(Ei muistella pahalla ja silleen....). Nykyään oon kuitenkin jo päässyt aika hyvin koulukiusaamisen aiheuttamasta pahasta olosta eroon, mutta kyllä se vielä välillä päätään nostaa ja jaksaa muistuttaa itsestään. Eka seurustelusuhde sai mut kuitenkin tajuamaan ettei ehkä kaikki maailman miehet inhoakkaan mua ja oon oikeestaan ihan kiva ja seksikäskin, jollain tapaa. :D Koulukiusaaminen on kuitenkin osa mun menneisyyttä ja muovannu mut sellaseks kun mä tänä päivänä oon, ja uskon että sellasien kokemuksien jälkeen ihminen voi vaan vahvistua. :)


Haaste/award menee näille ihanille ja kuumille naikkosille, Grrrnau.

Sally Slander


B



Vampiric

maanantai 6. kesäkuuta 2011

Kuulumisia

Hey dudes.
Sori tää hiljaisuus taas. Ja varoituksen sana: tää on kuvaton postaus! En oo tehnyt ihmeellisempiä ostoksia nyt vähään aikaan, kun oon säästäny tulevaa pääkaupunkiseudun reissua varten, joka muuten koittaa jo seuraavalla viikolla. Eikä mulla oo mitään havaintoo mitä puen päälle. Taas tää klassinen "kaappi täynnä kuteita, mutta ei mitään päällepantavaa". Btw, jos satutte lukijat tulemaan Myötätuulirockiin, saa tulla kiskomaan hihasta ja juttelemaan! Jos on kauhee helle sillon ni en sitte näytä übergootilta... Heee. Tuskin mä ikinä oon näyttäny... :--D!

Viime aikoina oon säätäny koulutehtävien kanssa. Oon muunmuuassa kirjottanot "tosi" mielenkiintoista tekstiä budjeteista ja niiden käytöstä työn  apuna, vielä pitäs tehdä itsearviointia ja  palauttaa yks näyttösuunnitelma paremmin muotoiltuna. Ihme nirsoja ne tutkinnon vastaanottajat, vaikka oonki saanu arvosanoiksi "Hyvä", eli 1-3 asteikolla sen 2. Jee. :) Onneksi noiden ei ihan hetinytjust tarvitse olla valmiina, vaan ennen juhannusta. Myönnän fiilistelleeni saapunutta kesää sen verran ettei hirveesti oo lämmittäny ajatus koneen ääressä istumisesta. Toivottavasti mä saisin itteni niskasta kiinni valintakokeiden jälkeen.
Mulla tosiaan on kaks valintakoetta tällä viikolla. Huomenna Kuopioon hotelli- ja ravintola-alalle, ja loppuviikosta Joensuuhun graafiseen muotoiluun. Pitäkää peukkuja et ne menis hyvin, mua nimittäin jännittää aika paljon! Mulla jäi pienet traumat viime kesältä medianomin valintakokeista joensuusta. Muuten ne valintakokeet meni  ihan ok (omasta mielestä :D), mutta se ryhmätehtävä...Mut laitettiin neljän nörttijätkän kans samaan ryhmään, ja ilmeisesti nää oli just käyny intin. Ja meidän piti sit keksiä  ryhmätehtävässä joku yhteisöpalvelu, sit se (yllättäen) tuli inttiaiheiseks ja meikä oli ihan pulassa siellä. Te varmaan arvaatte että mä tiesin "tosi paljon" intistä ja sen sanastosta... :) Enkä mä saanu ujona neitinä ees suutani auki et "hey c'moon sama suomeks kiitos" xD!

Ps. Löysin ihanan hiuskihartimen! Remingon Pearl Wand melkein uutena huuto.netistä. Vihdoinkin laite joka kihartaa/saa mun tukan laineille. Pure love. <3

perjantai 20. toukokuuta 2011

Kosmetiikkaa ja kuulumisia

Moi taas, eksyin pitkästä aikaa oman bloginkin ääreen!
Viimeiset työharjottelut mulla loppui viime viikolla, oon nauttinut vapaista ja pitkistä aamu-unista aika reippaasti. Tänä aamuna lähetin opettajalleni viimeiset näyttösuunnitelmat, ja toivon että valmistuisin mahdollismman pian. Ilahduin kun mun esimieheni kehui mun  reipastuneen ihan hirveästi, suorastaan tehneen muodonmuutoksen! Oon aikaisemmin ollut aika ujo ja sulkeutuneen oloinen, mutta nykyään mulla ei enää läheskään niin paljon tuota tuskaa jutella ja tervehtiä esimerkiksi työkavereita. Kai  olen ajatuksiltani muuttunut jotenkin niin, että ajattelen jokaisen päivän olevan uusi seikkailu ja mahdollisuus. Mulla on joku kova sisäinen palo tavoitella mun unelmia, saa nähdä mitä niistä tulee!
Postaustahdistani mun on pyydettävä anteeksi. Oon kyllä ollut kirjautuneena jokainen päivä (ai mitenniin addiktoitunut? Mut hei, oon koittanu kommentoida teidän blogitekstejä mahdollisimman paljon!), mutta hirveät lukot iskee kiinni kun pitäs keksiä jotain. En ole hirveästi shoppailut tai tehnyt muuta jännää.. oh well. Myös jonkinlaista inspiraation puutetta on postausaiheiden kannalta ollut, mä ehkä välillä liikaa sensuroin ajatuksiani.. :)
Mun on tehnyt ihan hirveästi mieli shoppailemaan. Ainut pieni ongelma: mä en ihan hirveesti tykkää kesä/kevät muodista... Siis voi .. kuinka sitä kukkaprinttiä ja safari teemaa (pastellivärejä unohtamatta on JOKA HITON PAIKASSAAA AAARGH. Noniin. Kokoan itseni.

Käväisin viime tiistaina äitini kanssa Joensuussa katsomassa tarjontaa. Jännää sinänsä, mun äiti löysi paljon enemmän kivaa kuin minä..
Tässä nämä mun vähäiset löydökset viime ajoilta


Mavalan kynsilakkoja hamstrasin muutaman, maksoivat suhteessa vähän mitä noiden lakkojen laatu on. Alle viisi euroa per puteli, taisivat olla tarjouksessa. Vasemmalta oikealle, Touch of provence, Bronze green, Flashy violet ja  Blue Curacao. Kaikki muut on creme-lakkoja paitsi tuo flashy violet, se on sellanen shimmerinen sinivioletti! Ja vähäisimpänä muttei viimeisimpänä NARSin Orgasm-poskipuna. Jotkut sanoo että oon ihan hullu kun maksoin 30 euroa poskipunasta, mutta kun.. se on vaan ihana . *_*.. Semmonen persikkaisen pinkki kultaisella shimmerillä.


Seppälästä löyty tollaiset ihanat meshistä (?) olevat pilkulliset ballerinoihin sopivat sukat, ja alennuksesta noi kauniit korvikset. Prismasta  noi iEnvyn Paparazzi-nimiset tekoripset, ovat muuten ensimmäiset laatuaan jotka ei osu mun silmälaseihin, pisteet siitä kotiin! Ainut miinus vaan että ovat kalliit, noin kahdeksan euroa/paketti.

Mua jäi vähän vaivaamaan parit vaatekappaleet mitä en ostanut.. mä kenties haen ne ens viikon alussa. En vastaa seurauksista jos joku on nyysinyt ne! Tarkoitus ois kans hakee jostain nätin mallinen patella-vyö, jonka vien ompelijalle fiksattavaksi.

Tänään leikin mun 88shimmer-paletilla. Inspiraatio kuva oli tämä (löydetty jostain iltalehden tai vastaavan sivuilta):


Ja oma naama näytti meikkileikkien jälkeen tältä..


 Kertokaa mielipiteenne! Oisko joku myös halukas näkemään tosta jonkinlaisen tutorialin? :) Ei ihan oikeuksiin tule noi kaikki sävyt, kun mun silmämeikin pohjustaja päätti mystisesti kadota paikkaan X, mutta ihan semityytyväinen oon lopputulokseen!

Ps. Jos joku muuten on loppukevään/kesän aikana tilaamassa SIGMAn meikkisiveltimiä, niin kommenttia, savumerkkejä tai sähköpostia mulle päin :) Myös Urban Decayltä oisin mahdollisesti tulevaisuudessa tilaamassa jotain...

Pps. Blogiin ulkoasuun tulossa muutosta piakkoin, raikkaampaan suuntaan.. :)


Muikeaa viikonloppua kaikille! ^_^

lauantai 16. huhtikuuta 2011

Awards and stuff

Heissuli vei taas lukijamurmelit!
Ensinnäkin semmoiseen asiaan että Roosa-ihanainen nakkasi mua tälläsellä palkinnolla!

 "You are beautiful-tunnustus on tarkoitettu kaikille blogistanian näteille blogikirjoittajille :) Tunnustuksen saaja haastetaan julkaisemaan 3-5 ennen julkaisematonta kuvaa omasta elämästään (oman kameran kätköistä) pienten selitysten kera ja jakamaan tunnustus eteenpäin kolmelle (3) muulle!"

Eli antaa paukkua kuvien saralta...  Mulla ois ollu vaikka mitä kivoja kuvia tähän esimerkiksi mun lapsuudesta, ja vähemmän hehkeitä koulukuvia (mikä siinä on ettei ne ikinä onnistu?!), mutta ajattelin säästää mun ja erityisesti teidän silmiänne. :D

Ylläolevassa kuvassa mie pienenä, oiskohan noin 4-vuotiaana. ^_^  Asuttiin eri asunnossa kuin nyt, ja mulla ei ole todellakaan mitään hajua mitä hammasharjalla voi tehdä kevätsäässä ulkona. Toinen lapanen on näköjään kadonnu jonnekkin... Anygays, oon aika söpö. Ilmeisesti mulla oli aika hauskaa ton hammasharjan kanssa kun iskän on pitäny kameran kanssa tulla ikuistamaan tämä tilanne!


Muistan kun otin tän kuvan! Olin joskus lähdössä lenkille mp3-soittimesta musat huutaen. Ylivaloittuneet kuvat rokok.... Pitäs muuten ostaa uus tollanen pashminahuivi, mulla on toi "vähän" kärsinyt.

Kuopio Rockissa joskus 2005. Musta oli ilmeisesti tosi coolia piirtää nestemäisellä eyelinerilla tollaset pisteet kulmien alle ja väittää muille että ne näyttää läväreiltä. Tyyli idolina tais olla tuolloin Amy Lee... Muistan ton päivän asun vieläkin, toi unisex-mallinen verkkopaita kalloprintillä koristetun topin kera, tais siinä paidassa jotain remmejäkin olla. Alaosana toimi hieman kulutetut country-henkiset farkut. Tiiän, oon aina ollu hirmusen fashionista ja silleen (xD)! Taustalla on muuten Anni, sillon viel kun hänelläkin oli tummat hiukset...
Välillä mä mietin miks menin leikkaamaan itselleni otsatukan, kun tää mun letti näyttää paremmalta ilman.

Palkinnon saa multa

Gingerbread Coffin

Beautiful But Deadly

Diabolical Groove

Otsatukasta puheenollen, menin taas saksimaan otsistani lyhyemmäksi, vaikka vasta olin päässyt hyvään kasvatusvaiheeseen! Oi miksi, oi miksiiiiii. Mulla on vielä tossa sivussa sellaset ääliömäiset tupsuhaivenet, kun leikkasin taas huti. Terveiset luottokampaajalle, varmaan tuun tässä keväällä käymään.... :---D!

Sitten viimeisimpiin meikkauskuviin ja kosmetiikkahamstrauksiin.




Ylimpänä uusimmat kosmetiikkahamstraukset ja tämänpäiväinen meikki. :)  Meikissä käytin Rimmelin Jet Blackia, Urban Decayn ihanaa Fishnet-sävyä (siniseen taittava violetti), tuntemattoman merkin 88-paletin tumman syvää violettia (aivan liian vaalea tossa kuvassa!)  Maybellinen Colossal Volume-ripsaria ja maybellinen kajalia. Poskipunana Rimmelin Autumn Catwalk-paletti.

Pakko mainita vielä että toi Vaseline Rosy Lips on aivan ihana huulirasva! :3 Ei ehkä maailman hygieenisin pakkausvalinta mutta.. on se ihana silti.

Mitä teidän viikonloppuun kuuluilee?

Ps. Gagan uusin sinkku on mahtava. Mitä tyksitte?

sunnuntai 10. huhtikuuta 2011

30 days of music

day 06 - a song that reminds of you of somewhere
 


Tää biisi mulla jäi mieleen mun entisestä poikaystävästä ja ko. kaupungista. Rokrok ja silleen.
 
day 07 - a song that reminds you of a certain event
 


Reflexionin levyjulkkarikeikka " Dead to the Past, Blind for tomorrow"-levyn tiimoilta kolmisen vuotta sitten. Mie oon se muija jonka "hihahahHAHAHA"-nauru kuuluu siinä alussa. Nolottaa, musta se oli jotenki hauska vitsi.. :D Jupe ja muut urpot, tulkaa takasi. Ikävä! Missasin vielä edellisen levyn keikat aina erinäisistä syistä.. nuu. Reflexionin musat muuten löytyy youtuben ihmeellisen maailman lisäksi Spotifysta, kaikki rokkia diggailevat sitten kuuntelemaan jos yhtään tykästyitte :) Reissu itessään oli mukava! Terkut mukanaolleille.. x)!
 
day 08 - a song that you know all the words to
 


Oikeastaan osaan kyllä varmaan kaikki Lady Gagan lyriikat ulkoa, mutta tätä biisiä mä laulan esimerkiksi kun laitan vessassa hiuksia.. :D Gaga is amazing and I'm a little monster. <3 Musavideo on ihan sairaaaaaaaaaan hieno. Ehkä paras ikinä. En oo osannu päättää vielä.
 
day 09 - a song that you can dance to
 


Aaah. Ihan bailausfiiilis tulee tästä Rakastan tota Porcelain Blackin bitch-asennetta tässä videolla.
 
day 10 - a song that makes you fall asleep 
 
 
day 11 - a song from your favorite band 
 


Korsetteja, viktoriaaninen aikakausi, sähköviulu, mielisairaalat, pitsit, korsetit, raitakuosi... Tarvitseeko lisää syitä rakastaa tätä ihanaa naista *_*!
Mun top 10 on heilunut muunmuassa myös Nightwish (se vanhojen hyvien aikojen Tarja-kausi..), Evanescence, Epica, Deathstars, Turmion kätilöt ja niin edelleen. Tää kappale nyt vaan tuli ekana mieleen.
 
day 12 - a song from a band you hate
 


Mä vihaan Bieberiä. Oikeesti. Tämä on vielä siitä ärsyttävä kappale että se jää päähän soimaan, eikä lähde pois. Pitäkää bieberinne, mä haluun mun tunkkini takas!
 
day 13 - a song that is a guilty pleasure 
 


Roosa, tiiän et viihaat mua ja hyvin todennäköisesti tuut haulikon kera mun oven taakse sanomaan et "nyt mä tapan sut, perkele!" nyt kun laitoin tänne mutta kun... Tää on.. kiva. *enkeli*
 
day 14 - a song that no one would expect you to love 
 


MIKAa kuunnellessa ei vaan yksinkertaisesti voi olla huonolla tuulella :')..
 
day 15 - a song that describes you



Emilie Autumnia kuunnellessa tulee usein fiilis et joku ymmärtää, tai et kirjottas mun fiiliksistä. Tämäkin kappale on aivan ihana. Lukekaa sanat ja kuunnelkaa, niin ehkä tekin ymmärrätte. :)