Sivut

maanantai 26. huhtikuuta 2010

Himotuksia

Hui, eksyin taas kirjoittelemaan! Ihan pakko keksiä jotain mukavaa tänne teidän ja itteni riemuksi.. :D hihi.
erittäin off topiccina otsikkoon liittyen, voisi tuo kesä alkaa päättämään haluaako se tulla vai ei. Tässä viimeisimmän viikon sisään on tullut kamalasti räntää, onneksi viimeisimmät pari päivää on ollut ihanan aurinkoisia. ^___^! Saa nähdä mitä ensi vapusta tulee, himottaisi sellainen samanlainen kuin viime keväänä, oli aurinkoista ja enemmän kuin 10 astetta lämmintä! Ensi lauantaille on luvattu sadetta ja ALLE 10 astetta lämmintä. Noh, eiköhän sitä jotain ilkeyttä keksi!

Viikon biisiksi voisin nimetä Chisun  Etsijät.
Here u go.

<3

Mutta niin, niihin himotuskohteisiin. Mulla on iskenyt joku mystinen Femme Fatale/burleski-kausi.  Ja Punatukkahimoisuus. Paha sellainen. Oi miksi mun kampaajan pitää olla vasta 3. päivä toukokuuta, tulen hulluksi mun juurikasvun kanssa! Muttajoo ne himottavat...

What Katie Did:n Morticia-mallinen vyötärökorsetti.
Yksinkertaisuudessaan aivan ihana leikkaus ja malli. Noissa valmiskorseteissa kun tuppaa olemaan mun kohdalla semmoinen "pieni" ongelma että ne on ihan toivottoman lyhyitä. :o Esimerkiksi Mortician perus satiininen vyötärökorsetti on mulle lyhyt. Korsetinhan pitäisi käsitykseni mukaan peittää uuma täysin.. noh ei mulla ainakaan! alareuna jäi ainakin 5 senttiä yläpuolelle. Tuo olisi niin KURR. Lisäksi tollainen vyötärökorsetti malli sopii mulle jotenkin paremmin kuin koko-korsetti. :)
Tällä olisi hintaa sellaiset mukavat 160e...


Liljat <3! Mulla on lisäksi joku mystinen hiuskoru-hamuamis kausi, mulla on jo nyt varmaan neljää erilaista kukkaa kotona. Hups. Mut hei tommonen pieni BlingBling on aina kiva juttu, eikös?
Tämän saa Etsy.comista, hintaa tällä on "vain"  125 jenkkien dollaria. Mukavoo. Mulla ei ole ikinä varaa tuohon. :'D Jos joku löytää tälläisiä halvemmalla jostain niin vinkatkaa. Ihan kuin olisin Olivia Rougen putiikissa nähnyt tälläisiä... muisti pettää?



Sit tälläinen kiva paita Mortista olisi kans jeesh. Lisäksi kyseisessä putiikissa olisi satiininen silinteri...<3. Olisi ihan loistokas juttu seuraaviin kuvaushommeleihin, jotka on kesäkuussa. Kiitoksia iki-ihanalle Annilleni joka suostuu kuvailemaan :)<3!

(Samalla reissulla on muuten luvassa Ruttopuistossa suomalaisten Emilie Autumnin fanien piknik, samanhenkiset iiihan kaikki tervetulleita! Olen yksi järjestäjistä, jos on kysyttävää niin kysykää. :))

Ainiin. En jaksa enää kuvia alkaa etsimään mut joku fiftari-henkinen mekko olisi kiva ja ihanaisen Burleskiesiintyjä/malli/näyttelijä/The Bloody Crumpet:n Veronica Varlow:n  Danger Dame-nettikaupasta tälläiset jutut kiiiitooooos!

The lost key to my heart.
Kuvat täältä ->Danger Dame


Someone, please, give meh that money?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hey, sinä anonyymi stalkkeri, muistathan jättää aina nimimerkin niin tunnistan kuka olet! Ei asiatonta kommentointia, thanks. :)