Sivut

tiistai 25. toukokuuta 2010

NIIN PERUS.

Vittuu.
Aina kun huuto.netistä löytä kaikkea ihanaa niin ei ole rahaa.
Sitten kun olis sitä rahaa niin siellä ei oo mitään! Niin perus tilanne kun olla ja voi. Aina mulle käy näin. :'D
Tähän mennes oon löytänyt yhden paidan, korsetin, pvc-korsettijutun sukkanauhoilla ja kaulakorun.

Joku, antakaa mulle lottovoitto...?

Ps. Pariin päivään en ole taas saanut aikaiseksi mitään. Pitäs ihan oikeasti alkaa lihaskuntojakin tekee ja lenkkeilee kunnol et kesällä jaksais sit riehuu. Ens kuussa olisi yhdet valokuvauksetkin yhteen projektiin, mutta siitä lisää myöhemmin! ;>
PPs. Okei, olin mä tänään huimat 5 min koulussa. oli "tosi" rankkaa. :')

1 kommentti:

  1. Toi on tosiaan totta kun löytäis kaikkee ihanaa niin ei tietenkään oo rahaa ja sitten jos on rahaa niin ei löydä mitään mutta silti ne menee johonkin ihan turhaan :D.

    VastaaPoista

Hey, sinä anonyymi stalkkeri, muistathan jättää aina nimimerkin niin tunnistan kuka olet! Ei asiatonta kommentointia, thanks. :)