Sivut

tiistai 15. kesäkuuta 2010

On the road

Tämä tyttönen lähtee huomenna kohti pääkaupunkiseutua! 8) Yay! Oon tän ja eilisen pohtinut sitä mitä pakkaisin ja sit pakannut.. pakkaan aina kauheesti kaikkee mukaan. Sit totean reissun loppupuolel et miksköhän mä tänki pakkasin, kun en ole kertaakaan edes kokeillut päälle. Hyvä minä! Todella kivaa lähteä pitkästä aikaa jonnekki vähän "kauemmas", viimeks taisin olla Helsingis... viime lokakuussa!
Ohjelmassa olis shoppailua (mitä nyt mun budjetti kärsii, ois ostoslistalla mm, kengät, saa nähdä löytyykö mieluisia.. :D) Emilie Autumnin fanien miitti sunnuntaina Vanhassa Kirkkopuistossa, tutummin Ruttopuistossa. The Plague Picnic.. Sinne kaikki siis! Lisäksi olis eräs Photoshoot jonka ihana majoittani Anni kuvailee, sekä kävästään Anni, minä ja Metu käydään Tallinnassa 8)! Whii, tulee olemaan jännää.
Mutta tämä vain tälläinen pikapostaus, mun piti ottaa jtn pari randomkuvaakin tätä varten mut mun kamerasta on patterit lopussa, pöh!

Ps. Tulkaa vaan repii hihasta 8)!
Pps. Löysin tollasen ihanan tähän postaukseen sopivan kuvan googlella! Danger Dame on the Road.. VKA forever!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hey, sinä anonyymi stalkkeri, muistathan jättää aina nimimerkin niin tunnistan kuka olet! Ei asiatonta kommentointia, thanks. :)