Sivut

torstai 30. syyskuuta 2010

If we ever meet again..

Voi että mä oon oikeesti aika saamaton laiskamato. Välillä toivoisin että olisin sellainen tyyppi joka päivittää blogiansa päivittäin, toisaalta se kävis aika raskaaksi. Mut noh, käyhän se näinkin. :3

 Ja kaiken hyvän lisäksi! : D Olen ilmeisesti vanhenemassa sekä dementoitumassa tosi pahasti kun en muista osaa jutuista mitä viimeksi ostin. Fail. :D

Mutta joo. Tässä lähipäivinä oon löytänyt kosmetiikkaa ja yhden kivan paidan. Paidan löysin kaverin vinkin avulla KappAhlista, tykkään hirveästi mustasta pitsistä.  Aika tollainen perus pitkähihainen, jossa on hihoissa pitsikaistaleet. Tässä paidassa on mystistä se, että mä mahdun kokoon 44/46.. O_O Normaalisti pitäs paidan olla pari kokoo isompi. Okei. Riippuu aika paljon paidasta mut kuitenkin.

Sit löysin Nivean Thomas Chantal-sarjaan kuuluvan violetin huulipunan. :3 Pitää hamstrata lisää näitä, hyvä pigmentti ja pysyy hyvin huulilla. Tuossa paitakuvassa on sitä, mut toi näyttää kyl tuossa viininpunaiselta..
Tokmannilla olit tarjouksessa Lumenen kynsilakat niin kävin sitten niitä hakemassa. Tuo värillinen on semmonen vaaleanpunainen creme-lakka ja toi väritön päälyslakka. Pitäs ostaa se aluslakkakin. Voin kertoa, aikamoinen  ero pysyvyydessä kun laittaa päälyslakankin. :o

 Ehkä ensimmäinen ja viimeinen asukuvaa lähelläkään oleva kuva. Jostain syystä jokaikinen kaukaa otettu kuva musta epäonnistuu. :D On olemassa poikkeuksia muttaah...Suurin osa kuitenkin. (Ehkä suurin syy tähän on se että olen vähän liiankin muheva)





Ps. Unohdin esitellä teille mun heinäkuun rakkauspakkaus-ostoksen! Löysin LYDC LONDON:n laukun melkein puoleen hintaan Kuopion Anttilasta. ^____^ Se on tommonen Bowling Bag tyylinen. Mietin varmaan puolituntia ton mustakultaisen ja punaisen väliltä. Ois se punainenki ollu kiva. :o

Pps. Millon tähän bloggeriin on muuttunu tollanen törkeän hidas kuvanlisäys? Olin tunnin katsomassa telkkaria ja just ja just kerkes neljä kuvaa ladata. Aikaisemmin kävi parissa minuutissa koko homma. :o

8 kommenttia:

  1. Kaunis sinä!

    Mua kanssa vituttaa toi kuvanlataushomma, parin päivän sisällä alkanu mulla ainaki jumittaa... Prkl. :/ Ihme homma.

    VastaaPoista
  2. Kiitoksia <3! Nojoo. Kukahan älykääpiö senki keksiny ._. Meni tänki postauksen kirjottamises yli tunti noiden kuvien takia.

    VastaaPoista
  3. juu samma här. Mulla meni muutama tunti, kunnes tajusin että kannattaa kuvata yksi/kaksi kuvaa kerralla, ja olla sen koko ajan sillä sivulla, eikä heilua missää muualla >:( :D

    VastaaPoista
  4. Oletpas nättinä! :') Arvaa oonko kuolaillu tuolla töissä samaista paitaa, ei oo vaan vielä tullu ostettua :D Ja tuo laukku! Hyvä löytö^^

    VastaaPoista
  5. Awws kiitoksia! Tuon laukun löysin jo heinäkuussa mut nyt vasta muistin kuvan pukata tännekin. 8'D Ainut huono puoli tuos on se et sitä ei saa mitenkään järkevästi olalle..

    VastaaPoista
  6. Pitäs varmaan hakea toi päällyslakka, nimittäin mulla pysyy noi Lumenen lakat kynsissä ihan hetken vaan.

    VastaaPoista

Hey, sinä anonyymi stalkkeri, muistathan jättää aina nimimerkin niin tunnistan kuka olet! Ei asiatonta kommentointia, thanks. :)