Sivut

perjantai 20. toukokuuta 2011

Kosmetiikkaa ja kuulumisia

Moi taas, eksyin pitkästä aikaa oman bloginkin ääreen!
Viimeiset työharjottelut mulla loppui viime viikolla, oon nauttinut vapaista ja pitkistä aamu-unista aika reippaasti. Tänä aamuna lähetin opettajalleni viimeiset näyttösuunnitelmat, ja toivon että valmistuisin mahdollismman pian. Ilahduin kun mun esimieheni kehui mun  reipastuneen ihan hirveästi, suorastaan tehneen muodonmuutoksen! Oon aikaisemmin ollut aika ujo ja sulkeutuneen oloinen, mutta nykyään mulla ei enää läheskään niin paljon tuota tuskaa jutella ja tervehtiä esimerkiksi työkavereita. Kai  olen ajatuksiltani muuttunut jotenkin niin, että ajattelen jokaisen päivän olevan uusi seikkailu ja mahdollisuus. Mulla on joku kova sisäinen palo tavoitella mun unelmia, saa nähdä mitä niistä tulee!
Postaustahdistani mun on pyydettävä anteeksi. Oon kyllä ollut kirjautuneena jokainen päivä (ai mitenniin addiktoitunut? Mut hei, oon koittanu kommentoida teidän blogitekstejä mahdollisimman paljon!), mutta hirveät lukot iskee kiinni kun pitäs keksiä jotain. En ole hirveästi shoppailut tai tehnyt muuta jännää.. oh well. Myös jonkinlaista inspiraation puutetta on postausaiheiden kannalta ollut, mä ehkä välillä liikaa sensuroin ajatuksiani.. :)
Mun on tehnyt ihan hirveästi mieli shoppailemaan. Ainut pieni ongelma: mä en ihan hirveesti tykkää kesä/kevät muodista... Siis voi .. kuinka sitä kukkaprinttiä ja safari teemaa (pastellivärejä unohtamatta on JOKA HITON PAIKASSAAA AAARGH. Noniin. Kokoan itseni.

Käväisin viime tiistaina äitini kanssa Joensuussa katsomassa tarjontaa. Jännää sinänsä, mun äiti löysi paljon enemmän kivaa kuin minä..
Tässä nämä mun vähäiset löydökset viime ajoilta


Mavalan kynsilakkoja hamstrasin muutaman, maksoivat suhteessa vähän mitä noiden lakkojen laatu on. Alle viisi euroa per puteli, taisivat olla tarjouksessa. Vasemmalta oikealle, Touch of provence, Bronze green, Flashy violet ja  Blue Curacao. Kaikki muut on creme-lakkoja paitsi tuo flashy violet, se on sellanen shimmerinen sinivioletti! Ja vähäisimpänä muttei viimeisimpänä NARSin Orgasm-poskipuna. Jotkut sanoo että oon ihan hullu kun maksoin 30 euroa poskipunasta, mutta kun.. se on vaan ihana . *_*.. Semmonen persikkaisen pinkki kultaisella shimmerillä.


Seppälästä löyty tollaiset ihanat meshistä (?) olevat pilkulliset ballerinoihin sopivat sukat, ja alennuksesta noi kauniit korvikset. Prismasta  noi iEnvyn Paparazzi-nimiset tekoripset, ovat muuten ensimmäiset laatuaan jotka ei osu mun silmälaseihin, pisteet siitä kotiin! Ainut miinus vaan että ovat kalliit, noin kahdeksan euroa/paketti.

Mua jäi vähän vaivaamaan parit vaatekappaleet mitä en ostanut.. mä kenties haen ne ens viikon alussa. En vastaa seurauksista jos joku on nyysinyt ne! Tarkoitus ois kans hakee jostain nätin mallinen patella-vyö, jonka vien ompelijalle fiksattavaksi.

Tänään leikin mun 88shimmer-paletilla. Inspiraatio kuva oli tämä (löydetty jostain iltalehden tai vastaavan sivuilta):


Ja oma naama näytti meikkileikkien jälkeen tältä..


 Kertokaa mielipiteenne! Oisko joku myös halukas näkemään tosta jonkinlaisen tutorialin? :) Ei ihan oikeuksiin tule noi kaikki sävyt, kun mun silmämeikin pohjustaja päätti mystisesti kadota paikkaan X, mutta ihan semityytyväinen oon lopputulokseen!

Ps. Jos joku muuten on loppukevään/kesän aikana tilaamassa SIGMAn meikkisiveltimiä, niin kommenttia, savumerkkejä tai sähköpostia mulle päin :) Myös Urban Decayltä oisin mahdollisesti tulevaisuudessa tilaamassa jotain...

Pps. Blogiin ulkoasuun tulossa muutosta piakkoin, raikkaampaan suuntaan.. :)


Muikeaa viikonloppua kaikille! ^_^

6 kommenttia:

  1. Kaunis meikki :)
    Kyllä minäkin olen maksanut meikeistä aika paljon. Ainakin macin siveltimestä maksoin sen 30e :D

    VastaaPoista
  2. Ihanat meikit<3 Tutorialit on aina kivoja, pist vaa :)

    VastaaPoista
  3. Embize, hii, ihanaa että on joku toinenki meikkinörtti! Ja kiitos :)

    Leena, kiitos, koitan kuvailla vaikka tässä lähipäivinä. :)

    VastaaPoista
  4. Kivanvärisiä lakkoja. 8) Tuota tummanviolettia hiplasin kaupassa juuri tänään, mutta jäi vielä toistaiseksi sinne. Blue Curacao voisi olla sellainen sävy mitä olen etsiskellyt. Täällä sitä ei ollut, olisi kyllä tarttunut haaviini jos olisin nähnyt. Mulla on tosiaan joku sininen kausi menossa... :D

    VastaaPoista
  5. Tosi kaunis meikki sulla!

    Juliet xxx

    VastaaPoista
  6. M: ne on iiiihania. voisin hamuta noi kaikki mavalan lakat. Addiktio? I haz.

    Juliet, voi kiitos! <3

    VastaaPoista

Hey, sinä anonyymi stalkkeri, muistathan jättää aina nimimerkin niin tunnistan kuka olet! Ei asiatonta kommentointia, thanks. :)