Sivut

maanantai 6. kesäkuuta 2011

Kuulumisia

Hey dudes.
Sori tää hiljaisuus taas. Ja varoituksen sana: tää on kuvaton postaus! En oo tehnyt ihmeellisempiä ostoksia nyt vähään aikaan, kun oon säästäny tulevaa pääkaupunkiseudun reissua varten, joka muuten koittaa jo seuraavalla viikolla. Eikä mulla oo mitään havaintoo mitä puen päälle. Taas tää klassinen "kaappi täynnä kuteita, mutta ei mitään päällepantavaa". Btw, jos satutte lukijat tulemaan Myötätuulirockiin, saa tulla kiskomaan hihasta ja juttelemaan! Jos on kauhee helle sillon ni en sitte näytä übergootilta... Heee. Tuskin mä ikinä oon näyttäny... :--D!

Viime aikoina oon säätäny koulutehtävien kanssa. Oon muunmuuassa kirjottanot "tosi" mielenkiintoista tekstiä budjeteista ja niiden käytöstä työn  apuna, vielä pitäs tehdä itsearviointia ja  palauttaa yks näyttösuunnitelma paremmin muotoiltuna. Ihme nirsoja ne tutkinnon vastaanottajat, vaikka oonki saanu arvosanoiksi "Hyvä", eli 1-3 asteikolla sen 2. Jee. :) Onneksi noiden ei ihan hetinytjust tarvitse olla valmiina, vaan ennen juhannusta. Myönnän fiilistelleeni saapunutta kesää sen verran ettei hirveesti oo lämmittäny ajatus koneen ääressä istumisesta. Toivottavasti mä saisin itteni niskasta kiinni valintakokeiden jälkeen.
Mulla tosiaan on kaks valintakoetta tällä viikolla. Huomenna Kuopioon hotelli- ja ravintola-alalle, ja loppuviikosta Joensuuhun graafiseen muotoiluun. Pitäkää peukkuja et ne menis hyvin, mua nimittäin jännittää aika paljon! Mulla jäi pienet traumat viime kesältä medianomin valintakokeista joensuusta. Muuten ne valintakokeet meni  ihan ok (omasta mielestä :D), mutta se ryhmätehtävä...Mut laitettiin neljän nörttijätkän kans samaan ryhmään, ja ilmeisesti nää oli just käyny intin. Ja meidän piti sit keksiä  ryhmätehtävässä joku yhteisöpalvelu, sit se (yllättäen) tuli inttiaiheiseks ja meikä oli ihan pulassa siellä. Te varmaan arvaatte että mä tiesin "tosi paljon" intistä ja sen sanastosta... :) Enkä mä saanu ujona neitinä ees suutani auki et "hey c'moon sama suomeks kiitos" xD!

Ps. Löysin ihanan hiuskihartimen! Remingon Pearl Wand melkein uutena huuto.netistä. Vihdoinkin laite joka kihartaa/saa mun tukan laineille. Pure love. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hey, sinä anonyymi stalkkeri, muistathan jättää aina nimimerkin niin tunnistan kuka olet! Ei asiatonta kommentointia, thanks. :)