Sivut

perjantai 25. maaliskuuta 2011

Meikki-inspistä etsimässä

Työpäivien mennessä erittäin tylsällä jo rutiinilla tulevalla meikillä päätin etsiä itselleni meikki-inspistä netiksi. Kohteeksi joutui weheartit!

Ois kauhee himo taas päästä meikkailee ihmisiä, liian monta ideaa toteuttamatta! nimimerkillä harrastelija, joille joskus eräätkin ihmiset ovat soitelleet paniikissa "APUA  mun kajali hävis, minkä mä nyt ostan!! kerro!"

Kuvasaastetta, olkaatten hyvät!











Onko teissä lukijoissa mahdollisia meikkinörttejä? :3

Ps. Kuvissa ihastuin varmaan eniten tuohon ruskeabeigeen meikkiin. Se on jotenkin hurjan nätti. Hankintalistalla nuo Urban Decayn Naked-paletti ja Alice in Wonderland-leffan tiimoilta tullut paletti... Sitten joskus, siunaantuiskohan mulle se lottovoitto huomenna, joookooooo?!

7 kommenttia:

  1. eräs ihminen tarviis tänään ohjeistusta et miten meikkaan kun mul on niinku miesseuraa illalla...:D

    VastaaPoista
  2. Täällä olisi yksi meikkinörtti :)
    Ja kauniita meikkikuvia.

    Itsekkin selaisen netissä kivoja meikkikuvia ja usein saa niistä jotain inspiraatiotakin :D

    VastaaPoista
  3. En mä tiedä olenko mä meikkinörtti vai en. Olen kai kiinnostunut tuotteista enemmän kuin itse meikkaamisesta. Ainakin mulla on meikkejä ihan liikaa verrattuna siihen kuinka usein meikkaan. :D

    Mä tykkäsin eniten ylimmästä meikkikuvasta. Tykkään tosi tummista meikeistä, mutta olen vähän liiankin varovainen ettei mene liian tummaksi kun itseäni meikkaan.

    VastaaPoista
  4. metuseni, apu tulossa :'''D jos vaan jtn täältä asti osaan neuvoo!

    Embize, siun meikit on nättejä! :)

    M, musta meikkaaminen on kiva harrastus, vaikka aina työharjottelujen jälkeen ei hirveesti jaksaiskaan enää mitään naamaan laittaa. x)

    Noi smokey eyes-meikit on kyllä aika huippuja!

    VastaaPoista
  5. aa miten ihania kuvia nuo kaikki,tuli heti kauhea himo meikata!

    VastaaPoista
  6. aw, now i just want to be a doll-looking girl with beautifull makeup

    VastaaPoista
  7. Catharina, you are already :) I checked your blog!

    VastaaPoista

Hey, sinä anonyymi stalkkeri, muistathan jättää aina nimimerkin niin tunnistan kuka olet! Ei asiatonta kommentointia, thanks. :)