Sivut

sunnuntai 6. maaliskuuta 2011

Uudet materiat ja kosmetiikkahamstraukset

Heippa taas!
Anteeksi kaikille jotka on oottanu multa uutta postausta, multa on noi työharjottelupäivät vieny mehut ihan täysin. :| Nyt kuitenkin otin itseäni niskasta kiinni ja saatte kuvapläjäyksen mun hankinnoista viimeisen kahden kuukauden ajalta!

Tammikuussa tuli perille Backstreetin tilaus. Tilailin Iron Fistin Miss Deadbeat-hupparin. Jostain syystä kuvittelin että tää on "normaali" huppari, eikä semmonen girliefit-versio. Tietenki se oli jälkimmäistä! Vaikka tilasin normaalia kokoa yhden isomman koon, niin on tää silti aika pieni. Onneks tää nyt menee jo päälle, pitää kuitenki vielä lisää menettää tätä rasvakerrosta ni sitten se istuu kuin unelma, ainakin toivottavasti. :)
Lisäksi ostin tommoisen Queen of Darknessin sinivioletin leopardimekon, joka kyllä mulla menee enemmänki pidemmästä topista. Kesää odotellessa..! Lisäks sit tommoiset kerrrrrassaan karrrrmaisevat luurankokäsi-pinnit, joita jo aika pitkään ehdin himoita! Olin sika ja vein tän hupparin kuvan netistä kun itse vammailin kameran kanssa ja tietenkää ne kuvat ei onnistunu yhtään.


(koitappa ite saada tollasesta järkevä kuva.)

.. Ja koska olen prinsessa, piti eräällä reissulla napata mukaan Iberon ihana camee-riipus mukaan. :) Tuossa on semmoinen aavistuksen pidempi ketju messissä.


Sitten niihin mun kosmetiikkahamstrauksiin. Tässä yhteydessä pitää myöntää että oon tullu työharjoittelujen takia todella laiskaksi meikkaajaksi.  Mun pitää siitä meikistä ottaa kuva, koska se on aika kesy...hkö siihen verrattuna millaset riikinkukko-olot mulla on normaalisti meikkien suhteen. :) Meikki on kuitenkin inspiroitunut 50-luvun pin-up tyttösistä ja rock-kulttuurista. Ihan kaikesta en sentään luovu edes töiden takia! Nih. :D

Suurin osa on Maybellinea, kynsilakat ovat sävyiltään  650 Midnight Blue ja 05 Extreme Blackcurrant. Ensimmäinen on aavistuksen shimmerinen ihana yönsininen lakka, toinen on mun lemppari tumman viininpunainen creme-lakka. Näiden kestävyyskin on aika hyvä, nelisen päivää ilman suurempia lohkeiluja, etenkin jos laittaa päällyslakan.  Huulipuna on kultashimmerinen "vanhan roosan"/mauven värinen hohtohuulipuna. Tosi mukavan tuntuinen huulilla!
Lorealin, kotoisammin Lorkun, luomiväri on sävyltään  21 Golden beige. Tosi hyvä kultainen beige (:D)  arkisävy ja helppo yhdistellä melkein minkä värin kanssa! Oon yhdistellyt tätä nyt mm. ruskean eri sävyjen ja violetin kanssa.  Tätä on helpointa mielestäni koko luomelle laittaa sormin, eikä tule ollenkaan suttuinen vaikutelma!
Uusimman poskipunan hamstrasin Nivean Thomas Chantalin mallistosta, joka nyt on jo alennuksissa. Huulipunistakin hamstrasin kirkkaimman punaisen ( unohdin kuvata sen! Damn... anygays, jumaleissön mikä pigmentti... <3)  ja tämä on sävyltään  Secret Rose 05.
Ja niinkuin kuvasta näkyy, oon tota luomiväriä käyttänyt ja aika reippaanlaisesti.. :D

Hitsi kun mulla ois teille kaikkea kivoja postausideoita valmiina, mun pitäs jostain vaan repiä aikaa ja jaksamista! Koitan ryhdistäytyä :)!

Miten teidän viikonloppunne on sujunut?

5 kommenttia:

  1. Mulla on tuo sama sininen lakka, se on upea sävy. 8) Maybellinen lakat tosiaan pysyy ihan hyvin.

    VastaaPoista
  2. Aww <3 Ihanat noi luurankopinnit ja tuo kaulakoru :)

    VastaaPoista
  3. Itsekkin tilasin juuri nuo violetit pinnit ! Ne on ihanat <3

    VastaaPoista
  4. Tuo kaulakoru on ihana! Ja nuo pinnit on kivat tuonkin värisenä. :)

    VastaaPoista
  5. I love the bracelet!
    Have a nice weekend!

    VastaaPoista

Hey, sinä anonyymi stalkkeri, muistathan jättää aina nimimerkin niin tunnistan kuka olet! Ei asiatonta kommentointia, thanks. :)