Sivut

tiistai 13. joulukuuta 2011

Dear Santa...

Rakas Joulupukkiseni. Sinähän tiedät että oon ollu kauheen kiltti tänä vuonna... Mulla ois silleen ihan pari pientä lahjatoivetta.

Aloitetaan itseni sivistämisestä. Mariela Sarkiman kirjoittama Make up bible ois ihan kiva. Haluisin oppia paremmaksi kauneusmeikkien tekemisessä, mun suuntaus on kuulema aika taiteellinen. Kauneusmeikeillä vois ehkä tulevaisuudessa enemmän lyödä rahoiksi. :D

 .. Voisin ottaa hellään hoivaani myös Pretty.Fi:n ja/tai Kicksiin lahjakortteja. Ihan muuten vaan kosmetiikkalahjoa mua voisi esimerkiksi Yves Saint Laurentin eli YSL:n Parisienne-tuoksulla tai Lancomen  Tresor Midnight Rose-tuoksulla. Myös Urban Decayn NYC- sekä Too Faced-merkin In your dreams-paletti innostaisivat, tosin nämä voin hankkia niillä lahjakorteilla...


Mieluusti kaikki muu tykötarpeellinen sopii! Olen esimerkiksi ihastunut OBH Nordican Chilli-sarjaan, voisin haluta ainakin jossain vaiheessa leivän paahtimen ja veden keittimen. Nämä eivät sinällänsä ole juuri nyt ajankohtaisia, koska asun opiston asuntolassa joissa tälläiset vehkeet jo löytyy. Mutta sit joskus kun on oma luukku!
Joululahjaksi voisin kyllä haluta ainakin uusia lakanoita ja kenties uusia vaatteita, jos semmoisia kivoja sattuisi löytymään! :)

Ps. Sain tuossa parisen viikkoa sitten Pretty.fi:stä tilaamani Coastal Scentsin 22 kpl meikkisivellinpaketin ja taidan olla aika rakastunu! Tästä lisää myöhemmin :)

1 kommentti:

  1. Jos joulupukki ei lue blogiasi, niin esim. adlibriksessä tuo kirja on 17,90e (ja postit 0e). Mä pelasin varmanpäälle ja tilasin itse.. :D

    VastaaPoista

Hey, sinä anonyymi stalkkeri, muistathan jättää aina nimimerkin niin tunnistan kuka olet! Ei asiatonta kommentointia, thanks. :)