Sivut

perjantai 23. joulukuuta 2011

My heart is stereo, It beats for you, so listen close

Hell-o lukijamussukat! Palasin eilen (edit:// tiistaina illalla. Laiska bloggaaja täällä taas moro!) Helsingistä, jossa asustin ihanan Fehlgeburtin luona ja tehtiin jouluostoksia! Ostin itselleni ennakkolahjana mm. MACin kosmetiikkaa (Olisin viihtynyt siellä kauemminkin, ihan vain hiplaamassa) sekä uuden laukun, mutta niistä myöhemmin lissee! ;)Reissulla lisäksi tein ko. neitiselle ns "Omg I'M A BARBIE"-tukan (kuvatodisteita myöhemmin) ja semmosta jännää! Suurimman osan lahjoista oon jo pakkailutkin jo, toivottavasti on mieleisiä :)

Mutta postauksen asiaan. Kävin viime lauantaina Kampin Morticiassa pyörähtämässä ja siellä mieleeni tuli, että voisin tehdä jonkinlaisen tyyli-inspiraatio postauksen itselleni ja teille we<3It:n sponssaamana. Kyseisessä liikkeessä mulla tuli fiilis, että oon jollain asteella kasvanut ulos übergootti-vaiheesta, jossa eletään vaan korsetti ja tyllihame päällä. Tyllihame ja pari korsettia mulla on edelleen vaatekaapissa juhlatilaisuuksia varten, niistä en luovu! :D Koitan vaikka selostaa kuvien alle mistä niissä pidän eniten ja mikä kiehtoo. Toivottavasti tämä on antoisa postaus!

 Aloitetaan vaikka siitä et mua on suuresti alkanut himottamaan tumman ruskeat hiukset.. ton naikkosen hiukset on yhtä kuin oh... my... god. <3___<3! Ruskea ois ehkä siitä hyvä, et sen kans sopii suurin osa niistä väreistä mistä tykkään mainiosti, ja se tois vähän väriä elämään. Katsokaas kun on musta tukka ja mustat vaatteet (90 prosenttia ajasta) niin se mun tukka ei tuu ihan oikeuksiinsa. Ja vaihtelu virkistää.. Mulla on tukka ollu varmaan ollu enemmän tai vähemmän musta vuodesta 2006.. kohta 6 vuotta, oisko aika vaihtaa? :D Toisaalta, tekis mieli investoida iLuuriin. Kampaaja vai uusi luuri, siinäpä vasta pulma.
 Okei. Skipataanko noi Raybanin arskat tuolta? Ja se fakta, että mun ghettoperselanteille ei löydy i-k-i-n-ä sopivaa vyötä. Juu. Tai sit niitä sais, mutta rapakon toiselta puolelta ja en oo saanu mun paypalia toimimaan (seliseli, oon vaan oikeesti semi-köyhä opiskelija..) Mullon saman merkin silmälasit nyt, mutta tolle silmälasimallille en oo lämmenny yhtään. Muuten tää tyyli vois olla hyvin lähellä sitä mitä tykkäisin arkena käyttää! Harmaa ja musta se yhteen sopii. Sekä huivit, se mun uusin asuste-ihastus.
Koska tatuoinnit kauniilla tytöilla on Grrrr. Siis hienosti tehdyt tatuoinnit. Ja isot kissarajaukset, punatut huulet ja hiuskoristeet, jälleen kerran, toimii! En kyllä itseäni tatuoiduttaisi noin täyteen, mutta noille neitosille toi sopii niin hyvin!

 Oon Gagan Telephone-videon nähtyäni jälkeen himoinnut tommosta niiteillä varustettua biker-takkia. Ehkä joskus! Noista leggareista en oo ihan varma, joidenki rouheiden saappaiden kans noi vois toimia. Tällä kelillä vaihtaisin tohon paidaksi jonkun lämpimän neulepaidan. Toi kiiltävä materiaali vois toimia jossain bileissä!
 Hempeää mutta asiallista. Toi paita on ihana. Sovitin tuon tyylistä paitaa Lindexissä joskus tuossa taannoin, mut en ottanu sitä mukaani kun se ei salamana tuntunut omalta sovituskopissa. Sovitaan et se oli sen kiinniommellun kuivan karhean akryylitopin vika, se meni vaan sotkuun. :D Camee-korut, rakkautta. Oikeisiin venytyskoruihin en oo tehny tuttavuutta, mun ekat korvakorulävistyksetki oli viikon kipeet, puhumattakaa siitä et mun korvalehtiin sattus jatkuvasti... nounou! Ja tosta hameesta, toi mitta ei ehkä sopis mun koiville! Voisin ottaa semmoisena kynähameena kiitos. Ehkä mä joskus oppisin käyttämään hameita, vaikka oonki enemmän housunainen.
Toi jakku on ihan karsee. Samoin noi sortsit. Kengät ja korut, grrr. <3 OPI:n kynsilakat on muuten aika laadukkaita, vaikka niiden hinnat onkin suomessa tosi kalliit :( Voisin haluta sen rikkaan ja komeen miehen, jookos kookos? :))

Ja sit vähän kenkiä..
 Oi miksi mä en osaa kävellä noin korkeilla koroilla? Mulla on tasan yhdet (aika huonot..) korkkarit, niissäkin on korkoo pari hassua senttiä. Haluun platformilla varustettuja popottimia. Backstreetistä meinasin kotiuttaa yhden parin, mutta totesin koron olevan tosi korkea siihen verrattuna, kuinka huonosti osaan kävellä korkkareilla. Ehkä semisti harmittaa, kun hintaakin ois ollu vaan 50 euroo. Kuinka vaikee muuten tollasia ajohanska-tyyppisiä hansikkaita on löytää mustana tai violettina kohtuuhintaisena? Aito nahka ois tietty jees. Sokoksella näin joskus tuommoiset fuksian väriset, mutta jätin ne sinne koska hintalappukin oli aika nätti.. Tommosen laukunki voisin ottaa.
 Koska Jeffrey Campbellin kengät on kans aika Grrr....  Nää mä voisin ottaa tänne, kiitti moi.
Käytännöllisyyden huipentuma. No ei, ku ehkä yhet kauneimmista korkkareista mitkä oon nähny. Aika Haute Macabre <3


 Shokkivärjätyt hiukset on niin kauniit (hyvin hoidettuina, toim. huom.)! Sen päivän ku näkis, että mun koko tukka kiltisti vaalentuis mustasta. Anna mun nauraa. Viimeksikin tulos oli kinuskinruskee/kusenkeltainen. Oh so beautiful :D!
 Koska korsetitkin on aika grrrrrr... :E
Kengät. Kivat legginsit/housut(?), kiva laukku. Joku chicksi.

Löysittekö itse kuvista mitään inspiroivaa?

Deathlicious kisses päättää tähän ja siirtyy joululomailemaan pariksi päiväksi. En kirjoittele mitään mutta käyn kyttäämässä teitä muita! :) Joten... Toivotan teille oikein mukavaa joulua ja ihan mahtavaa uutta vuotta. <3 Olkaa kiltisti! :D

Ps. Kaikki kuvat weheartit.com

7 kommenttia:

  1. Jeffrey Campbell ♥ !

    VastaaPoista
  2. aaah, sain joululahjaksi Campbellin Litat mustana, puuuure love. <3

    VastaaPoista
  3. Saatan muistaa väärin mutta oliko niin että olit käyny kattomassa Seinäjoen Kaupunginteatterissa Dance of the Vampiresin? :)

    VastaaPoista
  4. ErikaW: voin kuvitella miten olit fiiliksissä! :D

    Sysihilkka; en kyllä sitä päässyt kattomaan, käytiin luokan kans kattomassa Teatteri X:n Sota luokassa. :o Vähän harmittaa, se ois kyl ollu kiva nähä!

    VastaaPoista
  5. Haluun noi kaikki ihanat kengät :D

    VastaaPoista

Hey, sinä anonyymi stalkkeri, muistathan jättää aina nimimerkin niin tunnistan kuka olet! Ei asiatonta kommentointia, thanks. :)