Työpäivien mennessä erittäin tylsällä jo rutiinilla tulevalla meikillä päätin etsiä itselleni meikki-inspistä netiksi. Kohteeksi joutui weheartit!
Ois kauhee himo taas päästä meikkailee ihmisiä, liian monta ideaa toteuttamatta! nimimerkillä harrastelija, joille joskus eräätkin ihmiset ovat soitelleet paniikissa "APUA mun kajali hävis, minkä mä nyt ostan!! kerro!"
Kuvasaastetta, olkaatten hyvät!
Onko teissä lukijoissa mahdollisia meikkinörttejä? :3
Ps. Kuvissa ihastuin varmaan eniten tuohon ruskeabeigeen meikkiin. Se on jotenkin hurjan nätti. Hankintalistalla nuo Urban Decayn Naked-paletti ja Alice in Wonderland-leffan tiimoilta tullut paletti... Sitten joskus, siunaantuiskohan mulle se lottovoitto huomenna, joookooooo?!
perjantai 25. maaliskuuta 2011
sunnuntai 20. maaliskuuta 2011
Shoppailut ja kokkailut
Hei taas!
Työviikko meni taas melkein silmissä, vaikka aina maanantaisin tuntuu että perjantaihin on ikuisuus.. :D! Mieltäni piristi kuitenkin se, että pääsisin perjantaina shoppailemaan. Kyseessä sitten olikin aika pikaiset shoppailut. Pääsin töistä puoli kolmelta, vetäsin naamariin vähän kolmioleipää (einekset on aika mauttomia...) ja mehua. Isäni pääsi töistä kolmelta, ja melkein heti perään äitini myös. Siitä sitten lähdettiin kohti Joensuuta ja otin leppoisasti nokoset matkalla ja heräsin liikennevaloihin :D! Luulin lähtiessäni että suurinpiirtein kiroilisin koko ajan jalkoihin sattumisen takia, mutta ei sitten kuitenkaan loppujen lopuksi sattunut yhtään :). Anygays, kerettiin äitini kanssa kierellä pari tuntia pikaisesti kauppoja, muun muassa H&M, Lindex, Seppälä ja iki-ihanainen KICKS jossa voisin hypistellä ja haaveilla kaikkea vuosituhannen ajan..... Voin kertoa, ettei se parituntienn riitä yhtikäs mihinkään jos haluais rauhassa hypistellä kaikkea mukavan oloista! 8( Hypistelin käsissäni muunmuassa Seppälässä olleita tekonahkaisia ajohansikkaita, mutta en vielä kuitenkaan päätynyt ostamaan niitä. Kuten en paljon muutakaan, mikä oli suunnitteilla ja/tai ostoslistalla. Nyyhkis.
H&M:llä nappasin kuitenkin reippaasti pluskokoisten puolelta tavaraa syliin, ja ehkä ihan aavistuksen tuskastuin siellä sovituskopeissa.. En nimittäin ymmärrä miten ne AINA on saunaa vastaavat tilat. Ja saa mut näyttämään ihmisperseeltä :---D! Mun tukka nimittäin menee aina ihan PUFF ja sekaisin siellä, juurikasvu loistaa abouttiarallaa kilometrin päähän ja meikit leviää hikoamisen myötä. Kaunista, eikös juu... Niistä peileistä tai valaistuksesta en ala ees sanomaan mitään, tulis liian pitkä Le FFFFUUUUU. :D
Noniin, sitten niihin ostoksiin. 8)
Olipa muuten eka kerta varmaan ties kuinka moneen vuoteen kun en ostanu vaan pelkkää mustaa! Mä vaan jotenkin tykästyin tohon henkkamaukan lörttötrikoo tunikaan, kun siinä on edessä tollainen kiva "solmu" joka luo rypytystä tohon eteen. Mun vaatekaappi edelleen kaipais sellasta täydellistä soljilla varusteltua patella-vyötä..
O.P.I:n ihana violetti kynsilakka kicksistä, samoin tuo ketjukaulakoru.
Lisäksi tarttui mukaan puuterin värinen mustilla pilkuilla ja ihastuttavilla puhvihihoilla oleva teeppari, tästä en saanut mitään järkevää kuvaa aikaiseksi, joten jää myöhemmäksi. :')
Eilen (ja päivän lusmuttuani..) luettuani Iltalehden Viikonvaihdetta (19/20.3.2011, sivu 23) löysin sieltä painonpudotus-kohdasta varsin mehevän ohjeen salaatille. Normaalisti en salaateista ihan hirveesti tykkäile mutta ... tää oli aivan SIKA HYVVÄÄ. *maaninen katse tähän*
"Kana-pekoni salaatti
Itse tein tämän salaatin puolikkaana, koska meillä ei ihan hirveästi salaatinsyöjiä ole. :) Kana oli Pirkka-merkin rintafilettä, heitin pinnalle vähän grillimaustetta, paistoin paistinpannulla mukavan näköisen kullanruskean/osittain ruskean pinnan, ja jätin pihvit muhimaan kannen alle kunnes ne olivat täysin kypsiä ja mureita. Salaattikastikkeena käytin kevyttä kartanonkastiketta. Tuosta ohjeesta riittää suurinpiirtein neljälle ihmisille reippaat annokset. Riippuu tietysti kuinka monta kertaa santsaa.. :D
Miten lukijamussukat teidän viikonloppu on mennyt?
Työviikko meni taas melkein silmissä, vaikka aina maanantaisin tuntuu että perjantaihin on ikuisuus.. :D! Mieltäni piristi kuitenkin se, että pääsisin perjantaina shoppailemaan. Kyseessä sitten olikin aika pikaiset shoppailut. Pääsin töistä puoli kolmelta, vetäsin naamariin vähän kolmioleipää (einekset on aika mauttomia...) ja mehua. Isäni pääsi töistä kolmelta, ja melkein heti perään äitini myös. Siitä sitten lähdettiin kohti Joensuuta ja otin leppoisasti nokoset matkalla ja heräsin liikennevaloihin :D! Luulin lähtiessäni että suurinpiirtein kiroilisin koko ajan jalkoihin sattumisen takia, mutta ei sitten kuitenkaan loppujen lopuksi sattunut yhtään :). Anygays, kerettiin äitini kanssa kierellä pari tuntia pikaisesti kauppoja, muun muassa H&M, Lindex, Seppälä ja iki-ihanainen KICKS jossa voisin hypistellä ja haaveilla kaikkea vuosituhannen ajan..... Voin kertoa, ettei se parituntienn riitä yhtikäs mihinkään jos haluais rauhassa hypistellä kaikkea mukavan oloista! 8( Hypistelin käsissäni muunmuassa Seppälässä olleita tekonahkaisia ajohansikkaita, mutta en vielä kuitenkaan päätynyt ostamaan niitä. Kuten en paljon muutakaan, mikä oli suunnitteilla ja/tai ostoslistalla. Nyyhkis.
H&M:llä nappasin kuitenkin reippaasti pluskokoisten puolelta tavaraa syliin, ja ehkä ihan aavistuksen tuskastuin siellä sovituskopeissa.. En nimittäin ymmärrä miten ne AINA on saunaa vastaavat tilat. Ja saa mut näyttämään ihmisperseeltä :---D! Mun tukka nimittäin menee aina ihan PUFF ja sekaisin siellä, juurikasvu loistaa abouttiarallaa kilometrin päähän ja meikit leviää hikoamisen myötä. Kaunista, eikös juu... Niistä peileistä tai valaistuksesta en ala ees sanomaan mitään, tulis liian pitkä Le FFFFUUUUU. :D
Noniin, sitten niihin ostoksiin. 8)
Olipa muuten eka kerta varmaan ties kuinka moneen vuoteen kun en ostanu vaan pelkkää mustaa! Mä vaan jotenkin tykästyin tohon henkkamaukan lörttötrikoo tunikaan, kun siinä on edessä tollainen kiva "solmu" joka luo rypytystä tohon eteen. Mun vaatekaappi edelleen kaipais sellasta täydellistä soljilla varusteltua patella-vyötä..
O.P.I:n ihana violetti kynsilakka kicksistä, samoin tuo ketjukaulakoru.
Lisäksi tarttui mukaan puuterin värinen mustilla pilkuilla ja ihastuttavilla puhvihihoilla oleva teeppari, tästä en saanut mitään järkevää kuvaa aikaiseksi, joten jää myöhemmäksi. :')
Eilen (ja päivän lusmuttuani..) luettuani Iltalehden Viikonvaihdetta (19/20.3.2011, sivu 23) löysin sieltä painonpudotus-kohdasta varsin mehevän ohjeen salaatille. Normaalisti en salaateista ihan hirveesti tykkäile mutta ... tää oli aivan SIKA HYVVÄÄ. *maaninen katse tähän*
"Kana-pekoni salaatti
- 1 pieni jäävuorisalaattikerä
- 2 eriväristä paprikaa
- 250-500g rasvatonta raejuustoa
- 1-2pkt pekonisiivuja
- 1-2 punasipulia
- 1 tuorekurkku
- n.500g broilerin rinta- tai sisäfilettä
- oliiviöljyä
- mustapippurirouhetta
Itse tein tämän salaatin puolikkaana, koska meillä ei ihan hirveästi salaatinsyöjiä ole. :) Kana oli Pirkka-merkin rintafilettä, heitin pinnalle vähän grillimaustetta, paistoin paistinpannulla mukavan näköisen kullanruskean/osittain ruskean pinnan, ja jätin pihvit muhimaan kannen alle kunnes ne olivat täysin kypsiä ja mureita. Salaattikastikkeena käytin kevyttä kartanonkastiketta. Tuosta ohjeesta riittää suurinpiirtein neljälle ihmisille reippaat annokset. Riippuu tietysti kuinka monta kertaa santsaa.. :D
Miten lukijamussukat teidän viikonloppu on mennyt?
sunnuntai 13. maaliskuuta 2011
What's in my bag?
Moni kanssabloggaajista on tämmöisen jo tehnyt, joten nyt taitaa olla sitten mun vuoro! Mulla on tämä postaus ollut vaiheessa varmaan viikon verran. Työt vie aina omat veronsa siitä jaksamisesta (yleensä töiden jälkeen keskitynkin lahnailuun ja koiran kanssa hengailemiseen) ja sitten joskus melkeen unille menemisen aikaan muistaa joitain aiheita mistä voisi kirjoitella. Varautukaa siihen että postailen suurinpiirtein kerran viikossa jonnekkin toukokuun alkuun asti. :|
Anygays. tässä tulee kuvasaastetta!
Laukkuna mulla tällä hetkellä palvelee MicMacin tekonahkainen tilaihme. Ostin tän viime jouluna itselleni joululahjaksi. :D Tykkään tuosta kun tota voi kantaa käsissä sekä pitää olkalaukkuna. Painavia laukkuja ei ole mielestäni kivaa kantaa käsissä. Luulisin että tähän sais viikonloppureissaamisen kamat mahtumaan semi-helposti, jos tietäisin mitä aion pukea päälle.
Laukusta löytyy siis oikealta vasemmalle, lompakkoni jossa on joku tr00-hello kitty-rihkama, H&M:ltä kotoisin oleva meikkipussukka, Natusanin babypinkin värinen käsirasva, L´orealin hiuslakka, nenäliinoja, Accezoriesista kotoisin oleva kolikkopussukka, kampa, avaimet, ponnari ja hiuspinni sekä hiusharja.
Mukana myös violetti plo-huiviseni ja pipo, jotka lämmittävät jos tulee kylmä. :) RUSETTEJA. <3
Ja mitäs sieltä meikkipussukasta löytyykään..?
Maybellinen Dream Mat- puuteri, huulikiilto sävyssä 105 Cashmere Rose (mukavan huomaamaton), Max Factorin False Lash Effect sävyssä musta (ihan paras ripsari ikinä, rakkauspakkaus!), Maybellinen Colossal volume-ripsari. Tätä ripsaria inhosin alussa kun se jotenkin haisi kauhean teolliselle ja ei meinannut kuivua ripsiin oikein mitenkään, sottaista. Käytössä tämä on oikeastaan vain parantunut :)!
Ripsarit muuten ovat molemmat vesiliukoisia.. Joka ei oo hyvä juttu jos ulkona pyryttää lunta. L´orealin golden beige, Rimmelin Jet Black, valkoinen kajal Rimmeliltä, musta kajalkynä Maybellinen musta kajal ja Rimmelin poskipuna sävyssä 004 Pink Rose. Parit meikkisivellintä kulkee kans mukana, poskipunasivellin ja tuolla luomivärisiveltimellä yleensä teen varjostukset silmämeikkeihin.
Kiva muuten kun mulla oli kauheet suunnitelmat et olisin tänä viikonloppuna tehny teille parit kivat meikit ja esitelly ne, mutta arvatkaa vaan oonko jaksannu meikata tai laittautua? En. :D Laiskottelu on välillä aika jees..
Huomenna ajattelin olla reipas ja alkaa kuvaamaan teille "Päivä allekirjoittaneen kanssa" -postauksen kuvamateriaalia! Be aware.
Mitä tykkäsitte tästä postauksesta? Mitä haluaisitte nähdä enemmän mun blogissa?
Anygays. tässä tulee kuvasaastetta!
Laukkuna mulla tällä hetkellä palvelee MicMacin tekonahkainen tilaihme. Ostin tän viime jouluna itselleni joululahjaksi. :D Tykkään tuosta kun tota voi kantaa käsissä sekä pitää olkalaukkuna. Painavia laukkuja ei ole mielestäni kivaa kantaa käsissä. Luulisin että tähän sais viikonloppureissaamisen kamat mahtumaan semi-helposti, jos tietäisin mitä aion pukea päälle.
Laukusta löytyy siis oikealta vasemmalle, lompakkoni jossa on joku tr00-hello kitty-rihkama, H&M:ltä kotoisin oleva meikkipussukka, Natusanin babypinkin värinen käsirasva, L´orealin hiuslakka, nenäliinoja, Accezoriesista kotoisin oleva kolikkopussukka, kampa, avaimet, ponnari ja hiuspinni sekä hiusharja.
Mukana myös violetti plo-huiviseni ja pipo, jotka lämmittävät jos tulee kylmä. :) RUSETTEJA. <3
Ja mitäs sieltä meikkipussukasta löytyykään..?
Maybellinen Dream Mat- puuteri, huulikiilto sävyssä 105 Cashmere Rose (mukavan huomaamaton), Max Factorin False Lash Effect sävyssä musta (ihan paras ripsari ikinä, rakkauspakkaus!), Maybellinen Colossal volume-ripsari. Tätä ripsaria inhosin alussa kun se jotenkin haisi kauhean teolliselle ja ei meinannut kuivua ripsiin oikein mitenkään, sottaista. Käytössä tämä on oikeastaan vain parantunut :)!
Ripsarit muuten ovat molemmat vesiliukoisia.. Joka ei oo hyvä juttu jos ulkona pyryttää lunta. L´orealin golden beige, Rimmelin Jet Black, valkoinen kajal Rimmeliltä, musta kajalkynä Maybellinen musta kajal ja Rimmelin poskipuna sävyssä 004 Pink Rose. Parit meikkisivellintä kulkee kans mukana, poskipunasivellin ja tuolla luomivärisiveltimellä yleensä teen varjostukset silmämeikkeihin.
Kiva muuten kun mulla oli kauheet suunnitelmat et olisin tänä viikonloppuna tehny teille parit kivat meikit ja esitelly ne, mutta arvatkaa vaan oonko jaksannu meikata tai laittautua? En. :D Laiskottelu on välillä aika jees..
Huomenna ajattelin olla reipas ja alkaa kuvaamaan teille "Päivä allekirjoittaneen kanssa" -postauksen kuvamateriaalia! Be aware.
Mitä tykkäsitte tästä postauksesta? Mitä haluaisitte nähdä enemmän mun blogissa?
sunnuntai 6. maaliskuuta 2011
Uudet materiat ja kosmetiikkahamstraukset
Heippa taas!
Anteeksi kaikille jotka on oottanu multa uutta postausta, multa on noi työharjottelupäivät vieny mehut ihan täysin. :| Nyt kuitenkin otin itseäni niskasta kiinni ja saatte kuvapläjäyksen mun hankinnoista viimeisen kahden kuukauden ajalta!
Tammikuussa tuli perille Backstreetin tilaus. Tilailin Iron Fistin Miss Deadbeat-hupparin. Jostain syystä kuvittelin että tää on "normaali" huppari, eikä semmonen girliefit-versio. Tietenki se oli jälkimmäistä! Vaikka tilasin normaalia kokoa yhden isomman koon, niin on tää silti aika pieni. Onneks tää nyt menee jo päälle, pitää kuitenki vielä lisää menettää tätä rasvakerrosta ni sitten se istuu kuin unelma, ainakin toivottavasti. :)
Lisäksi ostin tommoisen Queen of Darknessin sinivioletin leopardimekon, joka kyllä mulla menee enemmänki pidemmästä topista. Kesää odotellessa..! Lisäks sit tommoiset kerrrrrassaan karrrrmaisevat luurankokäsi-pinnit, joita jo aika pitkään ehdin himoita! Olin sika ja vein tän hupparin kuvan netistä kun itse vammailin kameran kanssa ja tietenkää ne kuvat ei onnistunu yhtään.
(koitappa ite saada tollasesta järkevä kuva.)
.. Ja koska olen prinsessa, piti eräällä reissulla napata mukaan Iberon ihana camee-riipus mukaan. :) Tuossa on semmoinen aavistuksen pidempi ketju messissä.
Sitten niihin mun kosmetiikkahamstrauksiin. Tässä yhteydessä pitää myöntää että oon tullu työharjoittelujen takia todella laiskaksi meikkaajaksi. Mun pitää siitä meikistä ottaa kuva, koska se on aika kesy...hkö siihen verrattuna millaset riikinkukko-olot mulla on normaalisti meikkien suhteen. :) Meikki on kuitenkin inspiroitunut 50-luvun pin-up tyttösistä ja rock-kulttuurista. Ihan kaikesta en sentään luovu edes töiden takia! Nih. :D
Suurin osa on Maybellinea, kynsilakat ovat sävyiltään 650 Midnight Blue ja 05 Extreme Blackcurrant. Ensimmäinen on aavistuksen shimmerinen ihana yönsininen lakka, toinen on mun lemppari tumman viininpunainen creme-lakka. Näiden kestävyyskin on aika hyvä, nelisen päivää ilman suurempia lohkeiluja, etenkin jos laittaa päällyslakan. Huulipuna on kultashimmerinen "vanhan roosan"/mauven värinen hohtohuulipuna. Tosi mukavan tuntuinen huulilla!
Lorealin, kotoisammin Lorkun, luomiväri on sävyltään 21 Golden beige. Tosi hyvä kultainen beige (:D) arkisävy ja helppo yhdistellä melkein minkä värin kanssa! Oon yhdistellyt tätä nyt mm. ruskean eri sävyjen ja violetin kanssa. Tätä on helpointa mielestäni koko luomelle laittaa sormin, eikä tule ollenkaan suttuinen vaikutelma!
Uusimman poskipunan hamstrasin Nivean Thomas Chantalin mallistosta, joka nyt on jo alennuksissa. Huulipunistakin hamstrasin kirkkaimman punaisen ( unohdin kuvata sen! Damn... anygays, jumaleissön mikä pigmentti... <3) ja tämä on sävyltään Secret Rose 05.
Ja niinkuin kuvasta näkyy, oon tota luomiväriä käyttänyt ja aika reippaanlaisesti.. :D
Hitsi kun mulla ois teille kaikkea kivoja postausideoita valmiina, mun pitäs jostain vaan repiä aikaa ja jaksamista! Koitan ryhdistäytyä :)!
Miten teidän viikonloppunne on sujunut?
Anteeksi kaikille jotka on oottanu multa uutta postausta, multa on noi työharjottelupäivät vieny mehut ihan täysin. :| Nyt kuitenkin otin itseäni niskasta kiinni ja saatte kuvapläjäyksen mun hankinnoista viimeisen kahden kuukauden ajalta!
Tammikuussa tuli perille Backstreetin tilaus. Tilailin Iron Fistin Miss Deadbeat-hupparin. Jostain syystä kuvittelin että tää on "normaali" huppari, eikä semmonen girliefit-versio. Tietenki se oli jälkimmäistä! Vaikka tilasin normaalia kokoa yhden isomman koon, niin on tää silti aika pieni. Onneks tää nyt menee jo päälle, pitää kuitenki vielä lisää menettää tätä rasvakerrosta ni sitten se istuu kuin unelma, ainakin toivottavasti. :)
Lisäksi ostin tommoisen Queen of Darknessin sinivioletin leopardimekon, joka kyllä mulla menee enemmänki pidemmästä topista. Kesää odotellessa..! Lisäks sit tommoiset kerrrrrassaan karrrrmaisevat luurankokäsi-pinnit, joita jo aika pitkään ehdin himoita! Olin sika ja vein tän hupparin kuvan netistä kun itse vammailin kameran kanssa ja tietenkää ne kuvat ei onnistunu yhtään.
(koitappa ite saada tollasesta järkevä kuva.)
.. Ja koska olen prinsessa, piti eräällä reissulla napata mukaan Iberon ihana camee-riipus mukaan. :) Tuossa on semmoinen aavistuksen pidempi ketju messissä.
Sitten niihin mun kosmetiikkahamstrauksiin. Tässä yhteydessä pitää myöntää että oon tullu työharjoittelujen takia todella laiskaksi meikkaajaksi. Mun pitää siitä meikistä ottaa kuva, koska se on aika kesy...hkö siihen verrattuna millaset riikinkukko-olot mulla on normaalisti meikkien suhteen. :) Meikki on kuitenkin inspiroitunut 50-luvun pin-up tyttösistä ja rock-kulttuurista. Ihan kaikesta en sentään luovu edes töiden takia! Nih. :D
Suurin osa on Maybellinea, kynsilakat ovat sävyiltään 650 Midnight Blue ja 05 Extreme Blackcurrant. Ensimmäinen on aavistuksen shimmerinen ihana yönsininen lakka, toinen on mun lemppari tumman viininpunainen creme-lakka. Näiden kestävyyskin on aika hyvä, nelisen päivää ilman suurempia lohkeiluja, etenkin jos laittaa päällyslakan. Huulipuna on kultashimmerinen "vanhan roosan"/mauven värinen hohtohuulipuna. Tosi mukavan tuntuinen huulilla!
Lorealin, kotoisammin Lorkun, luomiväri on sävyltään 21 Golden beige. Tosi hyvä kultainen beige (:D) arkisävy ja helppo yhdistellä melkein minkä värin kanssa! Oon yhdistellyt tätä nyt mm. ruskean eri sävyjen ja violetin kanssa. Tätä on helpointa mielestäni koko luomelle laittaa sormin, eikä tule ollenkaan suttuinen vaikutelma!
Uusimman poskipunan hamstrasin Nivean Thomas Chantalin mallistosta, joka nyt on jo alennuksissa. Huulipunistakin hamstrasin kirkkaimman punaisen ( unohdin kuvata sen! Damn... anygays, jumaleissön mikä pigmentti... <3) ja tämä on sävyltään Secret Rose 05.
Ja niinkuin kuvasta näkyy, oon tota luomiväriä käyttänyt ja aika reippaanlaisesti.. :D
Hitsi kun mulla ois teille kaikkea kivoja postausideoita valmiina, mun pitäs jostain vaan repiä aikaa ja jaksamista! Koitan ryhdistäytyä :)!
Miten teidän viikonloppunne on sujunut?
perjantai 11. helmikuuta 2011
Don't be a drag, just be a queen!
Jösses. Mikään sana ei oikeen kuvaa sitä hetkeä kun kuuntelee jonkun (hyvän) biisin ekaa kertaa.
Tällä kertaa kuuntelussa Lady GaGan Born This way. voit kuunnella sen TÄÄLLÄ, ja klikkaat vaan "play"-napukkaa. 8)
Mitä tykkäätte?
VERSE:
My mama told me when I was young
We are all born superstars
She rolled my hair and put my lipstick on
In the glass of her boudoir
“There’s nothing wrong with lovin’ who you are”
She said, “‘Cause he made you perfect, babe”
“So hold your head up girl and you’ll go far,
Listen to me when I say”
CHORUS:
I’m beautiful in my way
‘Cause God makes no mistakes
I’m on the right track baby
I was Born This Way
Don’t hide yourself in regret
Just love yourself and you’re set
I’m on the right track baby
I was Born This Way
POST-CHORUS:
Ooo there ain’t no other way
Baby I was born this way
Baby I was born this way
Ooo there ain’t no other way
Baby I was born-
I’m on the right track baby
I was born this way
Don’t be a drag – just be a queen
Don’t be a drag – just be a queen
Don’t be a drag – just be a queen
Don’t be!
VERSE:
Give yourself prudence
And love your friends
Subway kid, rejoice your truth In the religion of the insecure
I must be myself, respect my youth
A different lover is not a sin
Believe capital H-I-M (hey hey hey)
I love my life I love this record and
Mi amore vole fe yah (love needs faith)
REPEAT CHORUS + POST-CHORUS
Tällä kertaa kuuntelussa Lady GaGan Born This way. voit kuunnella sen TÄÄLLÄ, ja klikkaat vaan "play"-napukkaa. 8)
Mitä tykkäätte?
“Born This Way”
Written by: Lady Gaga
Produced by: Lady Gaga, Fernando Garibay, DJ White Shadow
Mixed and engineered by: David Russel
Produced by: Lady Gaga, Fernando Garibay, DJ White Shadow
Mixed and engineered by: David Russel
INTRO:
It doesn’t matter if you love him, or capital H-I-M
Just put your paws up
’cause you were Born This Way, Baby
It doesn’t matter if you love him, or capital H-I-M
Just put your paws up
’cause you were Born This Way, Baby
VERSE:
My mama told me when I was young
We are all born superstars
She rolled my hair and put my lipstick on
In the glass of her boudoir
“There’s nothing wrong with lovin’ who you are”
She said, “‘Cause he made you perfect, babe”
“So hold your head up girl and you’ll go far,
Listen to me when I say”
CHORUS:
I’m beautiful in my way
‘Cause God makes no mistakes
I’m on the right track baby
I was Born This Way
Don’t hide yourself in regret
Just love yourself and you’re set
I’m on the right track baby
I was Born This Way
POST-CHORUS:
Ooo there ain’t no other way
Baby I was born this way
Baby I was born this way
Ooo there ain’t no other way
Baby I was born-
I’m on the right track baby
I was born this way
Don’t be a drag – just be a queen
Don’t be a drag – just be a queen
Don’t be a drag – just be a queen
Don’t be!
VERSE:
Give yourself prudence
And love your friends
Subway kid, rejoice your truth In the religion of the insecure
I must be myself, respect my youth
A different lover is not a sin
Believe capital H-I-M (hey hey hey)
I love my life I love this record and
Mi amore vole fe yah (love needs faith)
REPEAT CHORUS + POST-CHORUS
BRIDGE:
Don’t be a drag, just be a queen
Whether you’re broke or evergreen
You’re black, white, beige, chola descent
You’re lebanese, you’re orient
Whether life’s disabilities
Left you outcast, bullied, or teased
Rejoice and love yourself today
‘Cause baby you were born this way
No matter gay, straight, or bi,
Lesbian, transgendered life
I’m on the right track baby
I was born to survive
No matter black, white or beige
Chola or orient made
I’m on the right track baby
I was born to be brave
Don’t be a drag, just be a queen
Whether you’re broke or evergreen
You’re black, white, beige, chola descent
You’re lebanese, you’re orient
Whether life’s disabilities
Left you outcast, bullied, or teased
Rejoice and love yourself today
‘Cause baby you were born this way
No matter gay, straight, or bi,
Lesbian, transgendered life
I’m on the right track baby
I was born to survive
No matter black, white or beige
Chola or orient made
I’m on the right track baby
I was born to be brave
sunnuntai 6. helmikuuta 2011
The Versatile Blogger
Hii! I Me Mine:n Jenni oli muistanut mua tälläisellä bloggaus-tunnustuksella, piristää kivasti tätä tuhinan ja yskimisen täyttämää viikonloppua. ^^
Tarkoituksena on kertoa 7 asiaa itsestään ja luovuttaa monipuolisen bloggaajan palkinto seitsemälle muulle blogille.
1. Olen aamukoomausta harrastava ihminen ja tavalliset toimet vievät minulta aamulla pitkään. Mun pitää herätä puoltoista tuntia ennen, että kerkeän syödä, meikata ja siistiä päässä olevat pitkät karvat (jota myös tukaksi kutsutaan) ja pukeutua. Joskus meinaa palaa hermot kun ei meinaa löytää jotain tiettyä vaatetta jota just silloin tarvitsisi..
2. En pidä kahvista. Se maistuu pahalle. :( Ja tiesittekö että kofeiini on myrkkyä? :D Tee ja kaakao sen sijaan.. <3 Yritin ihan oikeasti opetella juomaan kahvia mutta pilallehan se yritys meni. Ei siitä vaan pääse yli et se maistuu... kahville.
3. En osaa luistella.
4. Olin ala-asteella tavis. Ylä-asteen kahdeksannella luokalla hevari (pandakajaleiden kera) ja Tarja Turunen ja Nightwish oli kovin juttu silloin. Ysillä aloin olemaan lähempänä tämän hetkistä tyyliäni. Nypin myös 15 vuotiaana kulmani ensi kertaa. 16 tai 17 vuotiaana ne lähtivät kokonaan. lukion lopulla muistaakseni kasvatin omat kulmakarvat takaisin (tästä en ole ihan varma!) :D ja sain päähän pinttymän eleganttiudesta. x) Esteetikko täällä moi o/!
5.tein ensimmäiset meikkiostokseni 12 vuotiaana. Ostin Nivean laventelin värisen shimmer-huulipunan, anytimen vaaleansinisen luomivärin, kajaalin ja ripsivärin. Ne jäi käyttämättä koska mielestäni näytin typerälle (ai mikä ihon puhdistus ja meikkaus..? käytin saippuaa.) What the hell I was thinking.... Lopullinen kosmetiikkainnostus lähti joskus lukiossa. Opiskelijabudjetti rajoittaa aika paljon :/!
6. Hiukseni ovat olleet (suurimmaksi osaksi) mustat (ainakin) vuodesta 2006. Sitä ennen oli ihanat mahonginpunaiset, violetit (<3), otsiksessa on ollut pinkkiä ja violettia, ja tuossa vuosi sitten sain päähäni ajatuksen yrittää muuttaa letti asteittain kokonaan punaiseksi. Muuten hyvä, mut miks just kesällä..? Arvatkaa vaan haalistuiko se ihan sikanopeasti vaikka mulla oli kaikki sävyteshampoot. :D Välillä haaveissa käy suklaanruskeat hiukset punertavalla häivähdyksellä, välillä shokkivioletit hiukset.
7. Tykkään matkustelusta, ikävä kyllä tässäkin rajoituksena on tää ihanainen opiskelijabudjetti ja se että asun täällä perseessä. :D Yleensä teen sitten sellasia viikon/puolentoista pitkiä reissuja yleensä pääkaupunkiseudulle, joissa moikkaan kaikki ihanat. :) Seuraava reissu on suunniteltu loppukevääksi ja/tai kesäksi!
extra paljastus: minun silmäni karsastavat ja oikeasti käytän laseja lähes koko sen ajan minkä olen hereillä. ^__^
Tunnustukset menee:
Rain Diary
Lost In Dressland
OSTOLAKOSSA
Revolutionary Red
Vapautus
Gingerbread Coffin
The World Of Chaos
Olkaapa hyvät! ^__^
Tarkoituksena on kertoa 7 asiaa itsestään ja luovuttaa monipuolisen bloggaajan palkinto seitsemälle muulle blogille.
1. Olen aamukoomausta harrastava ihminen ja tavalliset toimet vievät minulta aamulla pitkään. Mun pitää herätä puoltoista tuntia ennen, että kerkeän syödä, meikata ja siistiä päässä olevat pitkät karvat (jota myös tukaksi kutsutaan) ja pukeutua. Joskus meinaa palaa hermot kun ei meinaa löytää jotain tiettyä vaatetta jota just silloin tarvitsisi..
2. En pidä kahvista. Se maistuu pahalle. :( Ja tiesittekö että kofeiini on myrkkyä? :D Tee ja kaakao sen sijaan.. <3 Yritin ihan oikeasti opetella juomaan kahvia mutta pilallehan se yritys meni. Ei siitä vaan pääse yli et se maistuu... kahville.
3. En osaa luistella.
4. Olin ala-asteella tavis. Ylä-asteen kahdeksannella luokalla hevari (pandakajaleiden kera) ja Tarja Turunen ja Nightwish oli kovin juttu silloin. Ysillä aloin olemaan lähempänä tämän hetkistä tyyliäni. Nypin myös 15 vuotiaana kulmani ensi kertaa. 16 tai 17 vuotiaana ne lähtivät kokonaan. lukion lopulla muistaakseni kasvatin omat kulmakarvat takaisin (tästä en ole ihan varma!) :D ja sain päähän pinttymän eleganttiudesta. x) Esteetikko täällä moi o/!
5.tein ensimmäiset meikkiostokseni 12 vuotiaana. Ostin Nivean laventelin värisen shimmer-huulipunan, anytimen vaaleansinisen luomivärin, kajaalin ja ripsivärin. Ne jäi käyttämättä koska mielestäni näytin typerälle (ai mikä ihon puhdistus ja meikkaus..? käytin saippuaa.) What the hell I was thinking.... Lopullinen kosmetiikkainnostus lähti joskus lukiossa. Opiskelijabudjetti rajoittaa aika paljon :/!
6. Hiukseni ovat olleet (suurimmaksi osaksi) mustat (ainakin) vuodesta 2006. Sitä ennen oli ihanat mahonginpunaiset, violetit (<3), otsiksessa on ollut pinkkiä ja violettia, ja tuossa vuosi sitten sain päähäni ajatuksen yrittää muuttaa letti asteittain kokonaan punaiseksi. Muuten hyvä, mut miks just kesällä..? Arvatkaa vaan haalistuiko se ihan sikanopeasti vaikka mulla oli kaikki sävyteshampoot. :D Välillä haaveissa käy suklaanruskeat hiukset punertavalla häivähdyksellä, välillä shokkivioletit hiukset.
7. Tykkään matkustelusta, ikävä kyllä tässäkin rajoituksena on tää ihanainen opiskelijabudjetti ja se että asun täällä perseessä. :D Yleensä teen sitten sellasia viikon/puolentoista pitkiä reissuja yleensä pääkaupunkiseudulle, joissa moikkaan kaikki ihanat. :) Seuraava reissu on suunniteltu loppukevääksi ja/tai kesäksi!
extra paljastus: minun silmäni karsastavat ja oikeasti käytän laseja lähes koko sen ajan minkä olen hereillä. ^__^
Tunnustukset menee:
Rain Diary
Lost In Dressland
OSTOLAKOSSA
Revolutionary Red
Vapautus
Gingerbread Coffin
The World Of Chaos
Olkaapa hyvät! ^__^
perjantai 4. helmikuuta 2011
Flunssapotilas täällä hei!
Meikäläinenkin sai tän flunssan sitten, just kun olin kerenny todeta että jesss empäs ole ollut varmaan yli vuoteen kunnolla sairas. Ja mitä tapahtui? Keskiviikkona alkoi niiskuttaminen, niistelin aivojani suurinpiirtein pellolle. Kaunista, eikös... torstaina alkoi vähän jo yskittämään, perjantaina keskipäivällä alkoi jo todella huono olo tulla, lihaskipuja ja kuumeen tuntuista oloa. Byhhyy. Eihän siinä muuten mitään mut mun piti tänne kirjotella vaikka mitä jännää.. :--D
Asiasta kukkaruukkuseen.
Pistetääs se munkin lusikka tähän laihdutuskeskustelun soppaan.. Sattuipa torstaina töissä mielenkiintoinen tapaus. Työpaikallani kun kerätään vanhuksille ostoksia, ja olin siinä ottamassa pari maitopurkkia kylmähyllyltä johonkin pussiin, niin joku vanhempi naishenkilö ilmestyy siihen ja alkoi kovaan ääneen muiden asiakkaiden kuullen puhumaan siitä kuinka lihava olen.
Sanankäänteet menivät suurinpiirtein näin:
"Eikös tuo työnteko oo vaikeeta kun oot NOIN LIHAVA :O!!!"
"ei se ole .. *erittäin väkinäinen hymy tähän*
"MinäKIN oon yrittäny laihduttaa mutta oon aina lihonnu takas!!! OOT KYLLÄ AIKA LIHAVA!! Eikö se oikeesti oo aika vaivalloista olla tuommoinen? : O"
Tässä vaiheessa otin jalat alle ja lähdin puolijuoksua kärrin kanssa pois tilanteesta. Sisällytä tuon "ihanaisen" vanhan mummelin puhetta mun rasvakerroksesta + 1 minuutti ja minun raivostuneet mulkaisut vastaikkaiseen suuntaan..
Kysymys kuuluu; mistä lähtien minun vartaloni läskimäärä on ollut kenenkään muun asia? Kyllä, tiiän että olen lihavempi kuin keskivertoihminen, mutta ei se tarkoita että olisin laiska/saamaton/äärimmäisen kömpelö/choose free. Ja joo, olen ollut pienestä asti pyöreä. Silti olen aivan terve, minulla ei ole diabetestä, erikoisempia nivelvaivoja tai muutakaan sellaista.
Ja toinen kysymys: milloin vanhat naishenkilöt ovat muuttuneet noin röyhkeiksi? Ei oo ensimmäinen kerta kun mun ulkomuodosta tullaan huomauttelemaan...
En tietenkään rohkaise ketään lihottamaan itseään, luulen että elämä on paljon helpompaa normaalipainoisena. Itselläni on menossa ikuisuusprojetki nimeltä paremmat elämäntavat. :) Töissä on se onneks hyvä puoli, että juostua tulee ainaki ihan tarpeeksi! Tosin välillä sit ottaa päähän ku haluaisi lähteä jonnekin iltasella vaikka käymään niin on kauhean väsynyt ja jalkoihin koskee. Oh well, onneksi tää työharjoitttelu ei kestä ikuisuuksia! :-D
Loppuujn vielä parit piristävät biisit... WHAT THE HELL!
Asiasta kukkaruukkuseen.
Pistetääs se munkin lusikka tähän laihdutuskeskustelun soppaan.. Sattuipa torstaina töissä mielenkiintoinen tapaus. Työpaikallani kun kerätään vanhuksille ostoksia, ja olin siinä ottamassa pari maitopurkkia kylmähyllyltä johonkin pussiin, niin joku vanhempi naishenkilö ilmestyy siihen ja alkoi kovaan ääneen muiden asiakkaiden kuullen puhumaan siitä kuinka lihava olen.
Sanankäänteet menivät suurinpiirtein näin:
"Eikös tuo työnteko oo vaikeeta kun oot NOIN LIHAVA :O!!!"
"ei se ole .. *erittäin väkinäinen hymy tähän*
"MinäKIN oon yrittäny laihduttaa mutta oon aina lihonnu takas!!! OOT KYLLÄ AIKA LIHAVA!! Eikö se oikeesti oo aika vaivalloista olla tuommoinen? : O"
Tässä vaiheessa otin jalat alle ja lähdin puolijuoksua kärrin kanssa pois tilanteesta. Sisällytä tuon "ihanaisen" vanhan mummelin puhetta mun rasvakerroksesta + 1 minuutti ja minun raivostuneet mulkaisut vastaikkaiseen suuntaan..
Kysymys kuuluu; mistä lähtien minun vartaloni läskimäärä on ollut kenenkään muun asia? Kyllä, tiiän että olen lihavempi kuin keskivertoihminen, mutta ei se tarkoita että olisin laiska/saamaton/äärimmäisen kömpelö/choose free. Ja joo, olen ollut pienestä asti pyöreä. Silti olen aivan terve, minulla ei ole diabetestä, erikoisempia nivelvaivoja tai muutakaan sellaista.
Ja toinen kysymys: milloin vanhat naishenkilöt ovat muuttuneet noin röyhkeiksi? Ei oo ensimmäinen kerta kun mun ulkomuodosta tullaan huomauttelemaan...
En tietenkään rohkaise ketään lihottamaan itseään, luulen että elämä on paljon helpompaa normaalipainoisena. Itselläni on menossa ikuisuusprojetki nimeltä paremmat elämäntavat. :) Töissä on se onneks hyvä puoli, että juostua tulee ainaki ihan tarpeeksi! Tosin välillä sit ottaa päähän ku haluaisi lähteä jonnekin iltasella vaikka käymään niin on kauhean väsynyt ja jalkoihin koskee. Oh well, onneksi tää työharjoitttelu ei kestä ikuisuuksia! :-D
Loppuujn vielä parit piristävät biisit... WHAT THE HELL!
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)














