Sivut

keskiviikko 24. helmikuuta 2010

If i could write a story for you, you would never leave

Tämä neiti on ihan sekaisin päästään. Viimeisimmän viikon sisään on mahtunut ties minkälaista häppeninkiä ja ihmissuhdehässäkkää että oksat pois. Täytyy sanoa että välillä en tiedä miten päin mun pitäisi olla, mutta eilen asiat selkisi ainakin jonnekkin suuntaan.
Täytyy sanoa että kyllä mulla ikävä tulee. Myönnän.

Kaiken hyvän lisäksi bloggaaminenkin on vähän jäänyt, vaikka tämä varsin terapeuttista onkin, tekstin suoltaminen tähään kivaan valkoiseen boksiin. Minua vain kamalan usein mietityttää että mihin asti mä omasta elämästäni uskallan vuodattaa, kun tämä kuitenkin julkinen blogi on. :D Ehkä joku päivä. Tai sitten perustan ihan oman blogin mun omille pölinöille.
Muttaniin. tuosta bloggaamisesta. Aina kun olen ollut innoissani tulossa tänne kirjoittamaan niin tämä ihana blöggeri ei meinaa päästää minua kuin fiksaamaan HTML-koodia, eikä luomaan tekstiä,..kele! :D
Suunnitelmissa on tosiaan ollut kirjoittaa ties mitä teille, mutta aina tekniikka on mua vastaan! Muun muassa rakas canon powershot-pokkarini ei oikein suostusi yhteistyöhön kanssani (sen näyttö varsinkaan) ja en tiedä missä toisen kameran akkulaturi on.. ! menee vaikeeksi.

Ihmissuhdedraamojen keskellä tilasin itselleni piristykseksi Backstreetistä kivan paidan, sen pitäisi olla huomenna torstaina minulla! Huu kun aika menee nopeasti. Juttelin juuri tänään pari tuntia rakkaan ystäväni Jennin kanssa puhelimessa ja menen mitä ilmeisimmin ensi viikolla visiteeraamaan Ouluun, kavereiden kesken joko "porokaupunkiin" tai "Uleåborg!!".. Veikkaampa et tulee aika mahtavaa aikaa kun nää neitokaiset pääsee juoruamaan tuntitolkulla, nauramaan keuhkonsa pihalle ja tsekkaamaan Oulun rockcityn vaate/materiapuljujen  tarjontaa. Whii! Aivot OFF/on.
Huomenna menen taas vaihteeksi ajelemaan autolla, pitäähän sitä tuohon talvikeliin totutella. Olen tähän mennessä kahdesti ajanut talvella.. :D Katotaan niin meinaan ignoorata jonkun jalankulkijan taas.

Höhöö. :E Ehkä tämä tästä taas lähtee.

Ps. Leikin mun hiuksilla tuossa eilen.
I <3 Headrazor. Niin ja tekoripset.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hey, sinä anonyymi stalkkeri, muistathan jättää aina nimimerkin niin tunnistan kuka olet! Ei asiatonta kommentointia, thanks. :)