Sivut

maanantai 26. heinäkuuta 2010

Kuusamon ostoksia ja lusmuilua

Otsikko kertoo kaiken oleellisimman. :D En ole saanut aikaiseksi tehtyä mitään. Paitsi datailtua, juoruttu puhelimessa ja syöny mansikoita.. Laiskotti, mutta oon saanu sentään nää blogjutut kuvattua. :DHihi. Oikeastaan ihan kiva tällä kauheen kuumalla kelillä olla kameran varressa ja kuvata juttuja! Mun oloa ei yhtään helpota se että ens viikolle on luvattu lähemmäs 30 astetta lämmintä.. Ens viikon lopulla kun mun pitäis rokkailla Kuopijossa päin.
Saattaa mennä perjantai pelkäksi lusmuiluksi kun ei kauheasti mtn nähtävää silloin ole. :o Seuraneitinäni toimii ihanaiseni Metu. <3 (olen ihan kateellinen hänelle kun hän kävi jo toistamiseen lontoossa ja mie en oo sinne päässy viel kertaakaan, byhyy!)

Mutta niin. niihin ostoksiin! :D

Äiti oli kiva ja kustansi mulle pari juttua Pentikiltä. :)
Tuommoinen kiva puinen salaattikulho ja ottimet. Lisäksi kauniita liinajuttuja (myönnän, tuli blackout tämän sanan kohdalla, fail.) ja iiihanat luumun väriset juomalasit!


Sitten(koska olen blingbling-harakka joskus..) Iberon kauniit korvikset. Mun sormet havainnollistaa noiden koon. 8) Normaalisti kun oon kokeillu tollasia korviksia, niin ne painaa jotenkin ihan kauheesti ja mun korvat tykkää sitte toooosi paljon..Mut nää on kivat! Eli joo, ne on koe-ajettu. :D


Sit Cittarista löysin tämmöisen tumman violetin paidan, kuva vääristää tooosi paljon. Lisäks tää kuvakulma on ihan kauhee, pitää ottaa joskus parempi kuva tästä! Mutta siis, ideana on että toi paita näyttää edestä siltä et on tuubitoppi ja bolero :)! Mulla on toinen samantyyppinen paita aavistuksen vaaleammalla värillä varustettuna. Samasta kaupasta olis kans löytyny musta bolero kympillä, mut jouduin jättämään sen sinne (reppana!) kun oli vaan koon liian pientä tarjolla, nuu!

feat. Riepu-efekti.
Seppälästä kävin hakemassa törkeessä alennuksessa olleet babypinkin väriset pitsikynsikkäät, kotona tosin totesin noiden olevan liian pienet, taitavat mennä kaverille :--DD! Hups. Mukaan tarttui myös musta Wet'n'Wild:n kynsilakka ja pienillä "timanteilla" koristellut tekoripset.
Mustaa kynsilakkaa mulla ei ole ollut moneen vuoteen, joten päätin korjata tilanteen! Kynsilakka (kuten myös tekoripset) halusi(vat) myös hävitä juuri silloin kun päätin ottaa näistä kun otin kameran käteen.. Ja ripsistä puheenollen, voisin ottaa uusintakierroksen tuosta mun kosmetiikka-arsenaalista, on päivittynyt nekin!

Joten siihen asti, kurnau.<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hey, sinä anonyymi stalkkeri, muistathan jättää aina nimimerkin niin tunnistan kuka olet! Ei asiatonta kommentointia, thanks. :)