Sivut

sunnuntai 9. tammikuuta 2011

Pikaiset kuulumiset

Tänään mulla alkais taas työharjottelut, heihei mukavat lomapäivät ja pitkät yöunet... Kerkesin jo vähän tottua tohon mun aamu-uniseen unirytmiin, saattaa tulla mielenkiintoista herätä nyt tällä viikolla. :D
Olen tosiaan 8 viikkoa paikallisessa ruokakaupassa kivasti hyllyjä täyttämässä, on varmaan jännää. xD! Toivottavasti aika vaan menis nopeasti, niin sais nää seuraavat näytöt alta pois ja valmistuis sitten keväällä.
Postaustahtini tänne blogiin saattaa ehkä tästä syystä aavistuksen hidastua kun en aina jaksa olla kirjoittelemassa (tosin ei sillä että muutenkaan olisin postauspäivässä-kirjoittaja)..

Kamalaa kun mua jännittää vaikka oon aikasemminki ollu tuolla töissä. :-D

Ps. On tehnyt mieli juosta pitkin seiniä koko viikonloppu virne naamalla. Saa nähdä.. :)

Mitä teillä on nyt kevään suunnitelmissa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hey, sinä anonyymi stalkkeri, muistathan jättää aina nimimerkin niin tunnistan kuka olet! Ei asiatonta kommentointia, thanks. :)