Sivut

keskiviikko 24. elokuuta 2011

I left my head and my heart on the dancefloor

Heimoi!
Oon täällä opistolla jo saanu opinnot mukavasti käyntiin, tää eka viikko on lähinnä sisältänyt infoja, valinnaisten valitsemista ja uusiin ihmisiin tutustumista. Täytyy kyl sanoo et täällä tuntuu olevan parhain yhteishenki niistä kouluista, missä mä oon ollut. :D Ainakin mun oma luokka vaikuttaa tosi kivalta. Nimim. tänään pelattiin varvashippaa, kiljuttiin ja naurettiin. Anne approves! Ens viikolla sit päästään tositoimiin, eli meikkaamaan jotain. Opettaja kertoi et tehdään varmaan jotain näytösmeikkejä, teatterimeikkejä ja meillä on mahdollisuus osallistua maskeerauskisoihinkin Kauneus & Terveys-messuilla. :3 Vaikka saa kyllä nähdä miten toi muiden meikkaaminen lähtee sujumaan.

Pitää koittaa muistaa ottaa kamera vaikka huomenna mukaan niin paparatsaan meidän meininkejä tuolla. : D

Tänään otin missioksi tehdä yhden Lady Gaga-aiheisen meikin. Meikki on yhdestä Gagan mun henkilökohtaisesta suosikkimusavideosta, Telephonesta.

Inspiraatio kuva:


Ja tän mä sitten sain aikaiseksi jonkun puolistuntisen (okei, saattoi mennä pidempäänkin, en kytännyt kelloa :D)

Mäkin tiedän et arvostatte tota webkamera-laatua...

Mitäs pidätte? :)

Ps. <3

12 kommenttia:

  1. ihana <3 kulmakarvat on täydelliset <3

    VastaaPoista
  2. Todella hyvännäköinen meikki! Rajaukset tuntuvat sopivan sinulle :)

    VastaaPoista
  3. Kyllä sä hallittet nää meikkausjutut, tosi hyvännäköiset silmät ja kulmat! :)
    Oi että, tulee ihan omat opistoajat mieleen<3 Ei voi sanoa kuin että NAUTI! :)

    VastaaPoista
  4. Anitta, kiitoksia! Noi kulmat onnistu kyllä ihan jees. :)

    Aino, kiits! ^^

    Mea, kiitti : D Ja aion!

    VastaaPoista
  5. Tosi kivan näköinen meikki ja sopii sulle hyvin :)
    Minäkin kyllä vielä joskus käyn maskeerauslinjan :D Kiinnostaa se kovasti.

    VastaaPoista
  6. Kiitos Embize! <3 :) Tuu toki. Ainakin tää Etelä-pohjanmaan opisto vaikuttaa tosi kivalta!

    VastaaPoista
  7. Onnistu upeesti ja sopii muuten sulle tosi hyvin! Noi rajaukset voisit adoptoida omaan käyttöönki. :D

    VastaaPoista
  8. Ai sä oot SIELLÄ!
    Mun koti on noin vartin ajomatkan päästä Ilmajoelta, hauska sattuma. :D
    Oon joskus käynytkin E-P:n opistolla.
    Nyt oon ihan kateellinen, Pohjanmaa<3

    VastaaPoista
  9. Sysihilkka, voi kiitos! Ne on kyllä näyttävät rajaukset, ja aika helpotkin tehdä :) Ainakin mun mielestä! Mulla itsellä harmittaa etten kauheen övereittä sivulle meneviä rajauksia voi tehdä, kun arkena kuljen silmälasit päässä. 8(

    Mea, Joo mää oon täällä! :D Vähä meinas kultuurishokkia iskee ku kaikki vääntää niin pohjalaasitta..in notta ristus. tai jotain. En ossoo. Savo viäntyy paljon paremmin. 8D<3 Muuten kyllä ihan lepposan olosia ihmisiä täällä on ainahi opiskelemassa.:)

    VastaaPoista
  10. Kaunis meikki :) Ja onnea opiskeluihin! Mulla alkaa myös reilun viikon päästä vuoden tauon jälkeen opiskelijaelämä. Ajattelin kevyttä laskua ja aloitan syksyn venäjän kielellä ja ruotsilla :P

    VastaaPoista
  11. Leena: Thänks!<3

    HeidiB; kiitos :)) Joo ihan tommonen mukava ja rento aloitus juu :D

    VastaaPoista

Hey, sinä anonyymi stalkkeri, muistathan jättää aina nimimerkin niin tunnistan kuka olet! Ei asiatonta kommentointia, thanks. :)