Sivut

sunnuntai 27. toukokuuta 2012

Viimesiä viedään!

Otsikosta voitte ehkä fiksuimmat päätellä että viimesiä viikkoja mun maskeerausopintoja viedään. Tänä viikonloppuna oon ahertanut portfolion kimpussa, sekä täydentänyt viimeiseen liiketalouden näyttööni kaikenmaailman liitteitä! Eikö kuulostakin jännälle? Kyllä, eilinen sisälsi monta tuntia kuvienmuokkausta, kuvien asettelua rakkaan Wordin kanssa (siis miten mä sain joskus lukiossa 10 atk:sta, ku nykysin meinaa palaa käämit jo kuvan asettelun kanssa? :D Tänään sitten täydensin kaikenmaailman pikku-yksityiskohtia lappuihin, suurimmat korjaukset jo tein kotipuolesssa onneksi. Mä voin kertoa ettei musta tuu ikinä myyntipäällikköä, meinaan kuolla tylsyyteen kaikenmaailman taulukoiden kans. :D

Viimeaikoina en oo muuta oikeestaan kun hengaillut koulussa, mun pitää metsästää teille kuvia mun edellisestä työstä, minkä mä viime viikolla tein. Perjantaina näin lisäksi Sallaa pitkästä aikaa, käveltiin aavistus Seinäjoella ja käytiin Spice Icessa. Tällänen meidän perinteinen mesta missä hengailaan ja juorutaan. :D Kävin myös Suomalaisessa kirjakaupassa hakemassa itselleni mahdollisimman virallisen näköisen kansion toimittamaan portfolion virkaa. Siel ei ikävä kyllä ollut ihan niin hienoa kuin mitä olisin halunnut, mutta tuommoinen perus musta muovinen löyty. Jee. Järkkärikuvia ette muuten ihan just nyt saa kun eräs riemuidiootti unohti usb-johtonsa kotiin.. 

Lisäksi mä tänään innostuin tekemään tämmöisen fantasia-meikin, inspiraatio lähti  nymfeistä ja keijukaisista. :) Ei mitenkään hirveän vakavasti ja tarkkaan tehty meikki, otin vain sudit käteen ja luomiväripaletit eteen ja tulos on tässä! 



Oonkohan mä muuten turhan innokas ku oon jo nyt pakannu yli puolet mun kamoista? En ois ikinä uskonut tätä, mut mä oon oikeesti kaivannu mun piskuiselle kotipaikkakunnalle takaisin. <3

1 kommentti:

Hey, sinä anonyymi stalkkeri, muistathan jättää aina nimimerkin niin tunnistan kuka olet! Ei asiatonta kommentointia, thanks. :)