Sivut

tiistai 9. maaliskuuta 2010

Internet, what a wonderful world..?

Mie varotan. Epämääräistä ja hajanaista kirjotelmaa. :D

Hiu! Yritin teille tänään kuvata videopostausta, kolme aihetta mulla pyöri mielessäni mut jotenki vituiks ne aina män :'D.. Yhden suhteellisen siedettävän videon sain kyllä aikaiseksi. Pitää harkita jos vaikka huomenna tai ylihuomenna uskaltautuisin laittamaan sen tuben ihmeelliseen maailmaan.
Mie oon useesti alkanut miettimään sitä että mitä mä tänne netin ihmeelliseen maailman uskallan kirjoittaa. Tämäkin blogi on julkinen, eli kuka tahansa suomen kieltä osaava voi lukea mun tekstejä, ja välillä esim inhokkilistoja tehdessä pyörii mielessä et kumpa nyt jokane älyisi että ei ottasi hirmu tosissaan tai itseensä siitä mitä kirjoitan. Uskokaa pois, on mullakin suhteellisuuden tajua. Muutenkin, netti on yks ehkä huonoimmista välineistä hoitaa ihmissuhteitaan, netissä voi olla mitä haluaa. Oon aina kannattanu sitä et sovitaan asioista naamakkain tai edes puhelimessa. Netissä kaiken voi ymmärtää ihan väärin kun ei näe vaikkapa eleitä tai sitä hymyileekö toinen vai ei (hymiöt on tosin hyvä ratkaisu tähän :D)!

Esimerkiks minä.. Mie oon ollu varmaan 13 tai 14 kesäsestä tytöntylleröstä aina kaikenmaailman chateissä seikkaillu ja tutustunu ihmisiin tätä kautta. 15 veenä tutustuin irc-gallerian ihmeelliseen maailmaan, sit tuli messengerit ja Facebookit perässä. Oon löytäny netin kautta aivan ihania ystävyysuhteita joissa ihmiset on ihan aitoja omia itsejään (jota miekin pyrin aina olemaan), ja sitten on kans niitä valehtelijoita jotka on valehdellut itsestään ihan kaiken.
Mutta kuitenkin. En yleensä ihan random-ihmisille netissä anna tarkkoja tietoja itsestäni. Oon tässä vuosien saatossa oppinut.. :D
Minuu vaan kyllä edelleen hämmentää miten noi ulkomaalaiset miehet aina jostain ihmeestä löytää mut ja on aina laittamassa jotain härskiä kommenttia. Ymmärtäkee nyt turkkilaiset ja muun maalaiset, minuu EI kiinnosta teidän härskeilyt... ! Kerrankin Joensuun Suomalaisessa kirjakaupassa tuli joku tummaihoinen jahtaamaan ja huutelemaan "Do you wanna f*ck with me?!"
Kun oon sen verran suora neiti niin sanoin takasi muutaman huutelun jälkeen "CAN YOU JUST FUCK OFF! >: ("
Voitte uskoa miten ne myyjät mulkkas vähä mut ymmärsi sit kyl yskän.. xD!

Duhh.. Olikohan mulla viel mitää. Joo! voisin huomenna kuvata teille nuo uudet mitä oon saanu, vihdoinnn.

ps. Millonkohan mä saisin aikaseks vietyä nuo mun Demonian Concordet Joensuuhun kenkätohtorille :o Pitäsi varsi suurennuttaa ku miu pohje ei mahdu 8(
Pps. ketuttaa. Kyyläsin tuossa viikko tai pari sitten Huutiksessa yhtä JaninaF-pitsipaitaa, se sit oli hävinny myynnistä. Sit yhdet ihanat kengät ois siel mun koossa VAAN 40e (alkuper. hinta tais olla jtn 70e..)
yhyy. Haluaa.

1 kommentti:

  1. Vitun neekerit suakin alkaneet ahdistelee >:/ prkl! Hyvä että sanoit takasiii! <3

    VastaaPoista

Hey, sinä anonyymi stalkkeri, muistathan jättää aina nimimerkin niin tunnistan kuka olet! Ei asiatonta kommentointia, thanks. :)